:(

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Idag skjedde det som jeg bare har ventet på. A klatrer jo på alt og reiser seg opp etter alt og alle. I morges stod hun å holdt seg i stuebordet, pleier vanligvis å gå fint ned på knær når hun skal ned igjen. Plutselig sier det pang og hun deiser ned i bordet med munnen først. Blodet renner og hun hyler. :( stakkars, hun har et avlangt kutt som går fra ene fortannen og bakover langs gommene. :( aua, får så vondt av henne. :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Stakkars lita!
Det er ikke noe moro når de slår seg :(

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Uff, sånt gjør vondt i mammahjertet! Men de små tåler heldigvis en støyt :) flinke lille som reiser seg!
 
:( Skal gjennom en del knall og fall, men ikke godt for mammahjertet! Slo hun tennene? Var en tannpleier som sa at hvis man skader/kakker tennene (uansett hvilke) så bør man sjekke evet bare registrere det hos tannlegen. Ligger jo tenner bak som kan få skade :-/ Håper ting er mye bedre nå! :) klem.
 
:( Skal gjennom en del knall og fall, men ikke godt for mammahjertet! Slo hun tennene? Var en tannpleier som sa at hvis man skader/kakker tennene (uansett hvilke) så bør man sjekke evet bare registrere det hos tannlegen. Ligger jo tenner bak som kan få skade :-/ Håper ting er mye bedre nå! :) klem.
Hun kakket den ene tannen som akkurat har kommet ut også bakover....Er det for sent å gå nå dagen etter? Går man til vanlig tannlege?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun kakket den ene tannen som akkurat har kommet ut også bakover....Er det for sent å gå nå dagen etter? Går man til vanlig tannlege?


Sent from my iPhone using BV Forum
går til vanlig tannlege ja.. Har sendt en del barn i barnehager jeg har jobbet til tannlege etter knall og fall!
 
Hun kakket den ene tannen som akkurat har kommet ut også bakover....Er det for sent å gå nå dagen etter? Går man til vanlig tannlege?


Sent from my iPhone using BV Forum

Stakkar lita :(
Ville nok dratt en tur til tannlegen. Vet ikke om du egt må dra til tannlegen med en gang, men tror det skal gå bra dagen etter.

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Tre tannklinikker ville ikke ta henne inn. Hun var for liten og ingenting de kunne gjøre. Ringte Barneklinikken, de sa jeg måtte gå på legevakten eller komme etter kl fem.

Nå prøver vi oss på fastlegen...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tre tannklinikker ville ikke ta henne inn. Hun var for liten og ingenting de kunne gjøre. Ringte Barneklinikken, de sa jeg måtte gå på legevakten eller komme etter kl fem.

Nå prøver vi oss på fastlegen...


Sent from my iPhone using BV Forum
Tuller du?! :eek: selv om de ikke får gjort noe burde de i det minste ha sjekket henne!


Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Tre tannklinikker ville ikke ta henne inn. Hun var for liten og ingenting de kunne gjøre. Ringte Barneklinikken, de sa jeg måtte gå på legevakten eller komme etter kl fem.

Nå prøver vi oss på fastlegen...


Sent from my iPhone using BV Forum

Så merkelig.. Tannlegen må jo registrere det om hu har skadet tanna..

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Ja, de burde jo ha tatt henne inn, men var hos legen. Alt så bra ut, men hun har faktisk slått hull sånn at ene tannen ved siden av har kommet gjennom. Kanskje vi slipper én urolig tannfrembruddnatt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, de burde jo ha tatt henne inn, men var hos legen. Alt så bra ut, men hun har faktisk slått hull sånn at ene tannen ved siden av har kommet gjennom. Kanskje vi slipper én urolig tannfrembruddnatt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hell i uhell!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
And she did it again...

Stakkar, hun er helt blå over fortennene :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp