.

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.

Last edited:
Ingen?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg har ikke sluttet med noe. Jeg har bare fylt hele huset med love hearts. De skal fungere godt mot halsbrann og sure oppstøt. Dessuten er de billigere enn hjelpemidlene man kjøper på apoteket og så smaker de jo kjempegodt!!

På meg virker det så enkelt som om at babyen påvirker til halsbrann. Noen ganger er det uavhengig av hva jeg spiser, jeg bare sliter med det. Det begynte forrige uke, aldri hatt det tidligere. Jeg fikk også noe på apoteket som kunne hjelpe litt, fungerte greit på meg.

Mat som inneholder chili og pepperkaker... Og vanlig non-stop! Det er de tingene jeg har lagt merke til hittil iallefall :)

Jeg var skikkelig plaget med halsbrann sist.Denne gang svært lite,enda jeg hamstra love hearts ( som funker som bare det på halsbrann) :-) men saltet mat,og kryddret mat kjenner jeg det,cola drikker jeg ikke men det er jo mega halsbrann felle!

Ingen spesielle matvarer, men om jeg legger meg like etter jeg har spist får jeg halsbrann,

Tror kaffe/te/brus utløser det her. Spiser en Gaviscon tbl, synes de smKer godt jeg!

Er ikke plaget hver dag heller, går litt i rykk og napp.

Har halsbrann så å si hver dag og natt.. Må være veldig slapp lukkemuskel. Reagerer vel på det meste her. Drikker så å si bare vann og melk, forsiktig med maten, men spiser jo en del frukt da. Går mye i lovehearts :p har ei sånn flaske med gaviscon som jeg bruker til ekstreme tilfeller.

Jeg har ikke sluttet med noe. Jeg har bare fylt hele huset med love hearts. De skal fungere godt mot halsbrann og sure oppstøt. Dessuten er de billigere enn hjelpemidlene man kjøper på apoteket og så smaker de jo kjempegodt!!

Hvis det funker, så er du en engel!!!!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Legger ikkje merke til spesielle matvarer, men veit at mykje krydder osv kan påvirka.
Mange veit feks ikkje at paprika kan vere ein type matvare som gir sure oppstøt/halsbrann.
Eg brukar love Harts som botmiddel og det fungera på meg :)
Nb: må ikkje eta for mange om gangen - da kan det gå ille :P

Har halsbrann stort sett hver dag omtrent uansett hva eg spiser og har hatt det i alle mine svangerskap. Har det aldri ellers. Spyr omtrent av smaken til Gaviscon, kan ikke fordra lovehearts og like ikke mandler som også er et kjerringråd... Så min redning var tidligere tabletter kjøpt på apoteket som heter LINK. De får man ikke kjøpt lenger dessverre men har fått noe som skulle være tilsvarende men husker dessverre ikke navnet akkurat nå...

Melk er den stoooooorestore synderen her. Melk og mat med melk i :/

Back
Topp