.

Det finnes fleir her ute! Eg er ein av dei :P Innimellom går det kjempe bra og føler eg har kontroll på ting. Plutseleg såg e ei liste hin dagen og fekk panikk! "Ke e det eg driv på med????" :P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Njaaaa, av og til kanskje, men samtidig ikke. Mye jeg fortsatt mangler, men stresser ikke med det, har jo fortsatt noen måneder igjen. Planen er å ha alt ferdig til midten av januar :)

Sent from my iPad using BV Forum

Nei egentlig ikke mtp baby. Men med alt annet som skal gjøres - for det er ikke akkurat som jeg er i form til å "svinge meg rundt" for tiden. Ting tar tid! Er glad jeg begynte med julegavene i september!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja,ikke i forhold til innkjøp.Men d å få huset "klart"!!! Tusen ting jeg vil ha gjort,og en mann som sier slapp av!Vet jeg var lik sist også,men nå er det så "nærme jul" at jeg føler aldri vi skal komme i mål

Ja kjenner meg veldig igjen! Jeg er en person som må ha stålkonteoll på alt og være ute i god tid. Har det meste klart, men får alikevell panikk innimellom.! Tror det er panikk for alt som skal skje og endres i fremtiden også.

Jeg har ingenting i orden!

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Apropos vask, jeg har kjøpt ny dundyne til vesla. Må jeg vaske den før bruk?

Ja. Helt sånn jeg og... Jeg skulle gjerne hatt fødebagen klar allerede også. Og jeg er bare i uke 31.

Må begynne på vask av klær. Vask av tepper?? Vask av trekk til stokke New born set? Vet ikke om det må vaskes?? Vet ikke om jeg skal kjøpe inn mange tåteflasker?? De må steriliseres sammen med smokker, og hvordan gjør jeg det?? Og hva trenger jeg til stell av ungen? Kremer, vaskekluter osv osv. Jeg tror jeg klikker mentalt snart :-P er helt lost.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hehehe det er akkurat som å høre meg når mine tanker starter ! Haha:p off ..

Apropos vask, jeg har kjøpt ny dundyne til vesla. Må jeg vaske den før bruk?

Jeg tror ikke det er nødvendig. På min stod det bare at den måtte luftes godt før bruk... Har hatt den hengene over senga hennes lenge nå. Må kanskje henge den litt ut også.

Hehehe det er akkurat som å høre meg når mine tanker starter ! Haha:p off ..

...og så ender det opp med at jeg tenker på alt jeg skulle gjort, og så blir det så mye at jeg ikke klarer å begynne engang :-P

Jada,samme her! Har det meste av de store tingene i hus. Men mangler ny madrass til senga og dyner til vogge,vogn og seng. Og sengtrekk. Babyhåndduker,flere vaskekluter. Stelleprodukter. Og se gjennom klærne vi har liggende fra storesøskene. Så i grunn mye som manger..Har sikkert mer jeg har glemt :p Jeg tar ting myyye roligere denne gangen i forhold til de andre 2 gangene. Åsså var det den hersens foreldre penge- permisjonssøknaden som må fylles ut og leveres....

Jeg føler jeg henger skikkelig etter. Jeg mangler de viktigste tingene. Har ikke funnet seng enda, eller vogn eller bilstol. Ellers mangler vi kluter, håndduker og andre stelle-ting. Dessuten hadde vi håpa å ha en plass å bo til lille-jenta kommer. Mannen min ønsker seg jobb før hun kommer, også.... Kjenner litt på panikken nå, ja...

Jepp, kjenner meg igjen i det dere skriver! Når man tenker det er ca 2-3måneder igjen er det greit, men når jeg tenker at det bare er 11 uker kjenner jeg hjertet dunke raskere! Det går jo så fort, alt bør jo være klart nå snart, helst i går, så jeg slipper å stresse mer med det. :P

Jeg føler jeg har altfor god tid, men kan godt hende jeg blir stresset etter jul.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er faktisk i min 37ende uke fra 6 januar! Da kan jo ting skje når som helst!! Wææ

Back
Topp