.

Ja det er jo en ypperlig anledning til å gjøre litt ekstra utav julekortene, og gjerne lage noen hjemmelagede julegaver også :)

Jeg jobber enda, men redusert, så da blir det å gå litt turer og trene som er i fokus. Prøver å trene opp ryggen igjen :)

Ja det er jo en ypperlig anledning til å gjøre litt ekstra utav julekortene, og gjerne lage noen hjemmelagede julegaver også :)

Jeg jobber enda, men redusert, så da blir det å gå litt turer og trene som er i fokus. Prøver å trene opp ryggen igjen :)

Flink! Jeg savner trening :-(

Haha, egentlig ingenting! Og jeg synes det er herlig! <3

Hjemme med dattera på 1.5 år,så kjeder meg ikke direkte:-) Men gleder meg ihjel til julekosepyntinga starter:-) startet litt på julegaver.Ellers starter vel snart redebygge panikken for fullt,da blir det plenty å gjøre!!!

Akkurat i dag sengeliggende :( Prøver å sove mest mulig..

Ellers pakker jeg flyttelasset, strikker, går til kiropraktor/lege/jordmor, ser på serier.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har begynt å sette meg mål for dagen! I dag stod handling, fylle diesel og pakke inn hele pakkekalenderen :p
Andre ting jeg har hatt som mål er vasking, turgåing (prøver å gå litt hver dag), pakke inn julegaver, handle julegaver, kleesvask, brette tøy, rydding og sortering, redebygging osv :-)

Ellers ser jeg litt serier, treffer venninner, slapper av og holder alle timeavtaler hos lege, jordmor, fysio og sykehus :p

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Her gjør jeg akkurat det bekkenet tillater. Noen dager kan jeg gjøre litt husarbeid, gå en tur, bake eller treffe venner.. Andre dager har jeg nok med å stå opp og bare komme meg igjennom dagen :(
Går til fysio 1-2ganger i uken og basseng trim for gravide med bekkenløsning 1dag i uken.
Holder på å gå på veggene, da jeg savner jobben min! :)

gjør det kroppen godtar, litt hus arbeid,og de dagene datra mi er hjemme fra bhg går dagene fort.. hekler en del da jeg har fått beskjed om å ta det med ro...men blir fort kjedelig å holde seg i ro...(hekling og bok lesing hjelper på)
men savner voksent selskap når gubben jobber...

har blitt arbeidsledig siden kontrakten min gikk ut og nu prøver jeg å finne ny jobb. men det er ikke så artig og være hjemme. har jo ting som skal gjøres hverdagen men føler meg så usosial siden alle mine venner går enten på skole eller er på jobben. håper jeg snart får meg jobb men merker det er vanskelig siden jeg er i risisko svangerskap :)

Står opp og gjør klar sønn til skolen. Så gjør jeg litt hjemme, klesvask, rydding el - klarer bare litt hver dag pga bekkenløsning. Vi skal snart flytte så jeg pakker en eske i ny og ned. Så slapper jeg av på sofaen, noen ganger sover jeg en dupp. Så hente på skolen og hjelpe med lekser. Samvær med sønn her hjemme, ting som ikke krever fysisk aktivitet for meg. Blir gjerne litt husarbeid etter middag også. Går å legger meg tidlig.
Er på bassengtrening en dag i uken og fysio en dag i uken. Og kontroller annenhver uke. Det er stort sett det jeg gjør utenfor huset :p

Har egentlig et gravidealbum å begynne på... Må bare få framkalt noen bilder

Gjør veldig lite. Driver nå å hekler endel. Skal lage vognpynt og uro.
Ellers går det i husarbeid.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Går til fysio, vaskar kle, lagar middag, begynt å handla inn julegaver, pakker inn adventskalendar, sysslar med eksamen i håndballtrenar, osv :) Synes det er kjedelig å gå heima, men bedre enn å øydeleggja seg på jobb.
Har vore ein undersøkelse om kor mykje det kostar bedrifta å ha ei gravid dame i sjukmelding før ho får ungen, og kor mykje det kostar dersom dama pressar seg i jobben og kanskje får komplikasjonar etter fødsel. Dei tapar stort på det siste...

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg planlegger hver kveld hva jeg skal gjøre neste dag, men ender alltid opp med å overføre arbeidsoppgavene til neste dag.. Hehe!! Ellers strikker jeg og ser mye serier når jeg ikke sover. Sover mye for tiden...

Her er mannen min ennå sykemeldt pga en ryggskade, så når jeg er hjemme pleier vi egentlig å ha det ganske koselig. I morgen tenkte vi å prøve å få kjøpt litt julegaver og gå på kafé. Prøver også å få gjort unna en del husarbeid og forberedelser til babyen kommer.

Mannen min har reisejobb der han bare har vært hjemme hver tredje uke, så det er egentlig litt herlig å ha litt tid sammen nå mens vi ennå bare er to. :)

Jeg er nesten ferdig med å sy uro :) Ellers går det i og få barna klare til skole og bhg, og selvfølgelig levere de :p
Gjør litt husarbeid hver dag, for pga rygg og bekken klarer jeg ikke ta alt på en gang :(
Prøver å få gått en liten tur ute, og sove litt på sofaen.. Sover jeg ikke en liten lur om dagen, så er jeg slakt om ettermiddagen!
Driver også og planlegger månedsmeny for desember (ja, jeg kjeder meg litt ;)) og tar ukeshandel ca hver torsdag.. Henter barn på skole/bhg, hjelper med lekser og lager middag!

Interessant undersøkelse! Ikke mange som tenker på at man blir ødelagt lenge etterpå. Kanskje fordi det ikke går utover jobben da man allikevel er i permisjon det første året?
Går til fysio, vaskar kle, lagar middag, begynt å handla inn julegaver, pakker inn adventskalendar, sysslar med eksamen i håndballtrenar, osv :) Synes det er kjedelig å gå heima, men bedre enn å øydeleggja seg på jobb.
Har vore ein undersøkelse om kor mykje det kostar bedrifta å ha ei gravid dame i sjukmelding før ho får ungen, og kor mykje det kostar dersom dama pressar seg i jobben og kanskje får komplikasjonar etter fødsel. Dei tapar stort på det siste...

Lager mat, rydder, vasker. Nå om dagen lager jeg sånn luftballong av filt til storesøster ;)

Skal snart begynne med julegaver og juleforbredelser.. Elsker jula :D

I dag har jeg vært på harrytur i Sverige. I morgen blir det en tur til Ikea og på fredag er det legetime. Har masse kynnere så burde vel egentlig slappe mer av, men er kjedelig å sitte hjemme fra morgen til kveld uten noen prosjekter.

jeg er hjemme.... i FULL jobb selv om jeg egentlig ikke er i form til det :confused:
jobben min pr nå er å være mamma for en straks 9mnd gammel rabagast som holder på å lære seg å sitte....og han lærer ikke så jækla fort...iallefall ikke fort nok for kroppen min som konstant har kynnere fra helvete for hver gang jeg må svalestupe fram for å redde lille veltepetter :rolleyes: for en ukes tid siden måtte jeg gå og legge meg under dynen med varme omslag meg her og der for kynnerene ble lange, regelmessige og ville ikke gi seg, lå der og marinerte meg i vel halvannen time før det ga seg, mannfolket sto på trappen til å dra meg med på føden o_O

Back
Topp