.

Jeg har helt klart merkbar forandring i bekkenet mitt, jeg kjenner det også i nesen...høres merkelig ut ja.
Helt siden positiv test har jeg blitt litt bløtere i nesen, men ikke så merkbart at jeg føler meg forkjølet.

Jeg har heller ingen andre symptomer enn ømme pupper og føler meg ikke gravid... Har hatt det slik i en uke, så jeg har bestilt time til ul i dag... Kjenner jeg trenger en bekreftelse om følelsen min er riktig eller om det er et bankende hjerte :-)
Er i uke 8 i dag :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har heller ingen andre symptomer enn ømme pupper og føler meg ikke gravid... Har hatt det slik i en uke, så jeg har bestilt time til ul i dag... Kjenner jeg trenger en bekreftelse om følelsen min er riktig eller om det er et bankende hjerte :-)

Lykke til i dag :) ikke vært noe kvalm etc ?:)

Gjør det :) men kan man få så tidlig ul hos legen om man ønsker det eller er det spesielle grunner ?:) må nesten spørre :)

På det legekontoret hvor jeg går har de ultralydmaskin. Jeg var der pga vond rygg og da ville legen sjekke med ul.
Har aldri opplevd at det har vært vanskelig å få tidlig ul der :) Er liksom bare å spørre :)

Det er godt å få en bekreftelse istedet for å gå å bekymre seg :)

Kjentw ingenting før uke 9 ish ved forrige, da viste jeg at jeg var gravid så gikk jo å kjente etter symptomer, var litt kvalme å tretthet, d var alt... bekkenløsning uti 20 tallet. Men et ganske greit svangerskap, trodde ikke jeg var gravid før magan spratt ut over natta å ul :o

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Minimalt med symptomer her og, kun ømme bryster egentlig. Og så har jeg gått litt opp i vekt, men det er vl ikke sikkert jeg kan skylde på graviditeten :p Og trøtthet da, men jeg har alltid vært veldig trøtt av meg, særlig på ettermiddagene :p Var veldig bekymret ei stund for om jeg fremdeles var gravid, men har slått meg til ro med at det er like normalt å ikke ha noe særlig symptomer :)

På det legekontoret hvor jeg går har de ultralydmaskin. Jeg var der pga vond rygg og da ville legen sjekke med ul.
Har aldri opplevd at det har vært vanskelig å få tidlig ul der :) Er liksom bare å spørre :)

Men hvis du tar det hos legen din, tar han utvendig eller innvendig? For tar han utvendig kan det være grunnen til at han ikke har sett noe embryo. Jeg var hos legen i uke 8 forrige gang pga blødning. Han var veldig klar på at han kunne bekrefte om det var liv, ved at vi så hjertet slå, men han kunne ikke si om det hadde gått galt. Til det var utstyret hans for dårlig. Så dersom vi ikke så noe betydde ikke det nødvendigvis at det det hadde gått galt.

Nope!! :( Bare fostersekk, ikke noe embryo. Har tatt hcg som steg fra 7300 ca til 15700 ca på 4 dager. Det var normalt sa legen. Er ikke helt med på den jeg men....

Må bare også her få fortelle om min vennine som skal ha en uke etter meg. Vi var på en tidlig ultralyd nesten samtidig, hun var vell da rundt 5-6 uker. Hos henne så de også bare fostersekk, og konkluderte med at hun måtte være kortere på vei enn hun trodde. Hun kom tilbake 2-3 uker senere og der var fosteret :-) Hun hadde regnet seg helt feil frem til hvor langt hun var på vei!

Men hvis du tar det hos legen din, tar han utvendig eller innvendig? For tar han utvendig kan det være grunnen til at han ikke har sett noe embryo. Jeg var hos legen i uke 8 forrige gang pga blødning. Han var veldig klar på at han kunne bekrefte om det var liv, ved at vi så hjertet slå, men han kunne ikke si om det hadde gått galt. Til det var utstyret hans for dårlig. Så dersom vi ikke så noe betydde ikke det nødvendigvis at det det hadde gått galt.
Begge deler. Utenpå ser de ingenting. Innvendig kun fostersekk.

Flere her som ikke føler seg gravide?
Det eneste jeg kan merke er ømme pupper, ellers ingenting.
Ryggen og bekkenet da, men det kunne ikke være av graviditeten så tidlig sa legen min.
Jeg har heller ikke mange symptomer.. Kjenner av og til på kvalmebyger om kvelden og litt stikkninger i nederste magedel. Har også vondt i nedre delen av ryggen/bekkenet, har lest at dette kan komme av hormon endringene i kroppen.

Back
Topp