.

Ikke mange - Jeg har litt ømme pupper, litt trøttete enn vanlig og kvalm innimellom på kveldstid. Tror man skal nyte det - for plutselig er dem her :)

Har bare ømme pupper og litt stikninger i magen. Samt at jeg er litt uggen før jeg spiser frokost :) så ikke så mye å kjenne etter her

Sent from my iPhone using BV Forum

Flere her som ikke føler seg gravide?
Det eneste jeg kan merke er ømme pupper, ellers ingenting.
Ryggen og bekkenet da, men det kunne ikke være av graviditeten så tidlig sa legen min.

Samme med meg:) og legen sa akkurat det samme om bekkenet til meg :(

Sniker innom fra februar jeg, bare for og berolige dere jenter, det er helt normalt :-)

Jeg hadde selv noen uker hvor jeg ikke følte....noen ting! Nyt det ;-)

Og bekkenet, jo det begynner å forandre på seg med en gang, så det kan godt være svangerskapsrelatert :-)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Sniker innom fra februar jeg, bare for og berolige dere jenter, det er helt normalt :-)

Jeg hadde selv noen uker hvor jeg ikke følte....noen ting! Nyt det ;-)

Og bekkenet, jo det begynner å forandre på seg med en gang, så det kan godt være svangerskapsrelatert :-)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Synes det er rart legen sier sånt. De burde jo ha peiling :rolleyes:
Hvertfall rart at ryggsmerter kom kort tid etter positiv test.

Hos meg har de ikke sett foster på innvendig ultralyd hverken 6+1 eller 6+6, så jeg hadde ønsket alle symptomer hjertelig velkommen :)

Rart at de kan være så bombesikre?! Rart at ryggsmerter kom like etter positiv test da! :rolleyes:
Jeg har også ryggsmerter, men fikk vite for 3 mnd siden at jeg har skjevt bekken :p

Synes det er rart legen sier sånt. De burde jo ha peiling :rolleyes:
Hvertfall rart at ryggsmerter kom kort tid etter positiv test.

Hos meg har de ikke sett foster på innvendig ultralyd hverken 6+1 eller 6+6, så jeg hadde ønsket alle symptomer hjertelig velkommen :)
Men har de ikke sett noe på ul enda ? :o

Men har de ikke sett noe på ul enda ? :o

Nope!! :( Bare fostersekk, ikke noe embryo. Har tatt hcg som steg fra 7300 ca til 15700 ca på 4 dager. Det var normalt sa legen. Er ikke helt med på den jeg men....

Nope!! :( Bare fostersekk, ikke noe embryo. Har tatt hcg som steg fra 7300 ca til 15700 ca på 4 dager. Det var normalt sa legen. Er ikke helt med på den jeg men....
Kanskje du er kortere på vei?:)

Vet helt sikkert jeg hadde el den 17.sept. Negativ test 10 dpo, positiv 13 dpo.
Slitsomt å vente på ny ultralyd :confused:
Skjønner jeg :( når har du neste UL ?:)

Hos legen :) Skal spørre om hcg prøver i mellomtiden :)
Gjør det :) men kan man få så tidlig ul hos legen om man ønsker det eller er det spesielle grunner ?:) må nesten spørre :)

Back
Topp