Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere her som ikke føler seg gravide?
Det eneste jeg kan merke er ømme pupper, ellers ingenting.
Ryggen og bekkenet da, men det kunne ikke være av graviditeten så tidlig sa legen min.
Rart at de kan være så bombesikre?! Rart at ryggsmerter kom like etter positiv test da!Samme med meg og legen sa akkurat det samme om bekkenet til meg
Synes det er rart legen sier sånt. De burde jo ha peilingSniker innom fra februar jeg, bare for og berolige dere jenter, det er helt normalt
Jeg hadde selv noen uker hvor jeg ikke følte....noen ting! Nyt det ;-)
Og bekkenet, jo det begynner å forandre på seg med en gang, så det kan godt være svangerskapsrelatert
Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Jeg har også ryggsmerter, men fikk vite for 3 mnd siden at jeg har skjevt bekkenRart at de kan være så bombesikre?! Rart at ryggsmerter kom like etter positiv test da!
Men har de ikke sett noe på ul enda ?Synes det er rart legen sier sånt. De burde jo ha peiling
Hvertfall rart at ryggsmerter kom kort tid etter positiv test.
Hos meg har de ikke sett foster på innvendig ultralyd hverken 6+1 eller 6+6, så jeg hadde ønsket alle symptomer hjertelig velkommen
Nope!! Bare fostersekk, ikke noe embryo. Har tatt hcg som steg fra 7300 ca til 15700 ca på 4 dager. Det var normalt sa legen. Er ikke helt med på den jeg men....Men har de ikke sett noe på ul enda ?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg begynte å få vodt 2 dager før positiv test. også har det vært litt av og på sidenRart at de kan være så bombesikre?! Rart at ryggsmerter kom like etter positiv test da!
Kanskje du er kortere på vei?Nope!! Bare fostersekk, ikke noe embryo. Har tatt hcg som steg fra 7300 ca til 15700 ca på 4 dager. Det var normalt sa legen. Er ikke helt med på den jeg men....
Da er det jo garantert svangerskapet!Jeg begynte å få vodt 2 dager før positiv test. også har det vært litt av og på siden
Vet helt sikkert jeg hadde el den 17.sept. Negativ test 10 dpo, positiv 13 dpo.Kanskje du er kortere på vei?
Skjønner jeg når har du neste UL ?Vet helt sikkert jeg hadde el den 17.sept. Negativ test 10 dpo, positiv 13 dpo.
Slitsomt å vente på ny ultralyd
Ikke før neste fredag!Skjønner jeg når har du neste UL ?
Krysser fingrene for deg er det hos legen eller privat ?Ikke før neste fredag!
Hos legen Skal spørre om hcg prøver i mellomtidenKrysser fingrene for deg er det hos legen eller privat ?
Gjør det men kan man få så tidlig ul hos legen om man ønsker det eller er det spesielle grunner ? må nesten spørreHos legen Skal spørre om hcg prøver i mellomtiden