:'(

Lillemirakel

Glad i forumet
Jaja.. En oppdatering herifra da..
Det ser jammen meg dårlig ut for meg, jeg er irritert og lei meg på grunn av ekstremt dårlig kommunikasjon mellom mitt legesenter og føden. Først og fremst blir jeg hastesendt til St.Olavs for igangsetting pga svangerskapsforgiftning, og får beskjed om at jeg ikke kommer hjem uten baby nå, og at de ikke vil la meg gå til termin. UANSETT hvordan forholdene er.
Når vi kommer til føden er alle prøver fine, PLUTSELIG hadde jeg ikke svf. lenger... hæ? Er alle prøver feil da, eller? Det er jo bra at baby har det fint, men ble vi virkelig sendt 3 timer for ingenting?! IGJEN?! Og forhåpningene om baby var bare var tull? Ikke fikk vi noen info om det heller. Det var bare "vet ikke" eller "vent så skal jeg spørre noen som vet"

i tillegg til alt er jeg er ganske så umoden og slikt, men de kunne tøye til 2cm og det var rieaktivitet så de trodde at det evt. ville starte av seg selv. Ble anbefalt klyx, klyxen kunne nemlig forsterke riene og at det kanskje ble fortgang i ting, så jeg takket ja til det og endte opp med å ikke få ut noe som helst, bare en helvetes smerte i magen som endte i at jeg nesten besvimte og oppkast. Tårene trillet også.. Hadde også selvfølgelig typisk flax og fikk en merr av ei jordmor uten noe som helst sympati.
Etter dette har jeg grått ustanselig, jeg er så ekstremt sliten av å ha vondt og så endelig lyset i tunellen da legen sa at vi ikke kommer hjem uten baby. Alt dette var feil og i morgen reiser vi nok en gang 3 timer for å komme oss hjem, uten baby.

Skal prøve å sove, og regner med at riene dabber av når jeg sovner, men det er lov å håpe at de tar seg opp også :)

Huff! Så frustrerende og vondt for deg! Det er ikke bra når forhåpningene er i taket om at nå skjer det, på den ene eller andre måten snart, for så å få kontrabeskjed etter en så lang tur. Håper virkelig du klarte å sovne godt, og slapper helt av. Plutselig så skal du se at det hjelper deg i gang, særlig siden de tøyde litt i går. Du får få de til å sjekke igjen i dag, kanskje de kan tøye enda mer?
Lykke til! Håper du også møter en annen JM i dag, som du kan få litt mer forståelse fra! Ikke noe gøy å kjenne på slike følelser, så sender gode tanker og følelser i din retning :)

Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13

Uff :/ høres ikke noe særlig bra ut:( har det tatt seg opp i løpet av natta da?

Håper det tok seg opp i løpet av natten så du slipper hjemreise og at du møter en mer imøtekommende jm.

Hvordan går det med deg?

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
*Har vært sønnfødt20.12/11*
* Sladrer med Lillemirakel *

Tusen takk for alle fine ord. Er hjemme igjen og har bestemt meg for å bli det så lenge jeg kan. Blir igangsatt 5 sept om det ikke skjer noe før. Termin i morgen :-)

Uff! Nå syns eg syndt på deg! Det er kjempe fortvilande å ikke komme skikkelig igang.. tenker på deg! Klem

<3 29.08.13 <3 *sladrer med Madison25 & lykkelig*

Uff! Nå syns eg syndt på deg! Det er kjempe fortvilande å ikke komme skikkelig igang.. tenker på deg! Klem

<3 29.08.13 <3 *sladrer med Madison25 & lykkelig*

Det er frustrerende, men det går fint nå som det har stoppet helt opp. I dag er termindatoen og hååper så inderlig at noe skal skje!! :D
Klem

Back
Topp