.

Spotting er når det bare er bittelitt, altså så lite at du nesten ikke ser det, mens med blødning så er det ikke i tvil ;-)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

"Spotting er forekomsten av lett blødning. Dette kan skje når som helst i en kvinnes liv og kan være helt normalt eller tegn på en helse-tilstand. Spotting er vanligvis lettere enn normal menstruasjonsblødning, og er vanligvis rød, rosa eller brun i fargen."

Ja, jeg vet og har merket det :p blødd i to uker nå..
Forrige gang blødde jeg konstant fra uke 6 til 12 og måtte tilslutt ta jern for å fungere:confused: jeg har lettblødende livmortapp, så for meg er det nok å gå en tur eller stresse litt rundt så setter det igang. Men det er heldigvis ikke like ille denne gangen:) kan jo være at du har samme problem.

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Jeg har også, eller har hatt, lettblødelig livmortapp. Det er riktig nok noen år siden jeg fikk beskjeden om det, så vet ikke om det er noe som går over eller ikke?
Legen min mente det ikke går over, så hvis man hadde blødd før måtte man belage seg på at sånn var det bare.

Okei... Jeg blødde ikke forrige gang jeg var gravid, det er fire år siden..
Jeg har også blødd mye mindre så langt, men litt har det vært. Syns egentlig det er veldig greit å vite en grunn for da føles det ikke så skummelt, nesten så jeg forventer å se blod hver gang jeg er på do:p

Back
Topp