:(

Bina

Pine Bina
VIP
Tror ikke det er håp her. Testen i dag er svak. Synes så vidt. Den et veldig mye svakere enn i går.
Har ikke begynt å blø enda, men kommer vel snart.

Vedlegg

• 1375768612360.jpg
    1375768612360.jpg
    52,5 KB · Visninger: 109
Har du noen annen grunn til å mistenke at det ikke går? Er jo litt variasjon på testene også. Håper du får bli her!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ååå :( Du drakk ikke for mye før du la deg?
Jeg synes og at min test er svakere enn igår. . Mannen sier den ikke er det :/

Krysser fingrene for at alt går bra <3

Ååå :( Du drakk ikke for mye før du la deg?
Jeg synes og at min test er svakere enn igår. . Mannen sier den ikke er det :/
Nei. Et lite glass med saft. Men vært på do ved 4 - 5 tida i natt. Skal jo ikke ha noe å si det. Prøver å komme igjennom til legen for henvisning til gynokolog så jeg kan få crinone. Men nå de er som å tro på julenissen

Kvalmen er på plass verre enn noen gang. Og murrer fortsatt i magen. Tar en ny test om noen timer, bare for å se

Jeg tenker at hvis du blir mere kvalm og ikke blør så er oddsene på din side :)

Kvalmen er på plass verre enn noen gang. Og murrer fortsatt i magen. Tar en ny test om noen timer, bare for å se

Det er jo et godt tegn:)

Så litt på testene nå. Og ser at den fargen som skal flyte utover testen ligger igjen i oppsugningsdelen. Så må ha vært enten dårlig oppsugnings eller så har jeg tatt de opp for tidlig.
Fått time til fredag, så håper jeg det blir crinone på meg, siden jeg trenger hjelp med å holde spira på plass

Dumt du må vente til fredag! Håper spiren holder seg der til da :) :)
Må oppdatere så fort du har testet på nytt :)

Dumt du må vente til fredag! Håper spiren holder seg der til da :) :)
Må oppdatere så fort du har testet på nytt :)
Ja, jeg hadde håpet i dag eller i morgen. Men tar jo Babyklister så får bare øke dosen litt. Skal oppdatere når jeg har tatt en ny jeg :)

Back
Topp