? :)

Takk for at dere spør, nei her går det tregt. Veldig mye vondt i går men ikke noe regelmessighet men masse menssmerter. Fikk sove utrolig godt i natt, noe jeg ikke har gjort på en evighet å det var herlig :) men våknet å følte meg litt tom når det ikke skjer noe. Fortsatt mens vondt, dem tar meg ikke inn til sjekk når det ikke er noe regelmessighet i det så skulle bare legge på varme omslag å ta dusj. Så sitter jeg her da blir sikkert gå to uker over tida tenker jeg nå hehe :)

Så vet jeg ikke om jeg skal ta det helt med ro ligge å slappe av eller gjøre noe, støvsuge å ordne litt. Blir helt oppgitt jeg.


❤Venter en Gutt 8 juli❤
Uff, slitsomt dette her. Jeg har valgt å ta den rolige linjen. Tenker at jeg bør være uthvilt til Evy fødsel. Begge de to andre har jo startet når jeg sov, ikke når jeg jobbet;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Min erfaring fra forrige gang er at ta det med ro er bedre. Det vil sette i gang selv om du holder seg i ro og du trenger kreftene. Men fytti så rastløs man blir!! Hva med en rolig rusletur? Så blir du ikke helt brakkesyk :) Håper det tar seg opp eller gir seg så du får hvile :)
 
Back
Topp