? :)

Masse lykke til!!! :)
 
Masse lykke til :D
Her skjer det ingenting!


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Vært våkrn neesten hele natta, vonde tak gjevnt gjennom. Nå er der blod å slim hver do tur. Skal heg ringe føden? Har jordmortime halv ni.

Hva skal jeg gjøre?


❤Venter en Gutt 8 juli❤
 
Nå kjente jeg at jeg ble super misunnelig!! Hehe så gøy!! Jeg tror jeg ville ringt føden å hørt med dem først. :) oppdater gjerne om du har mulighet. Lykke til!! :)
 
Har ringt, skulle se det ann litt selv sa dem. Kunne komme om jeg ville men har time hos jordmor nå klokka halv ni så drar dit først høre hva hun sier :) mye vondt men det skjer sikkert ingen ting


❤Venter en Gutt 8 juli❤
 
Lykke til:)

termin 21.07.2013
 
Blir spennende,. Jeg tror det tar seg opp etterhvert :) lykke til hos jm, kanskje hun kan sjekke om du har noe åpning?!


Termin 16 Juli
 
Blr spennende å se hva jm sier, men superfullmånen hadde nok sin effekt på deg ;)
 
Har ringt, skulle se det ann litt selv sa dem. Kunne komme om jeg ville men har time hos jordmor nå klokka halv ni så drar dit først høre hva hun sier :) mye vondt men det skjer sikkert ingen ting


❤Venter en Gutt 8 juli❤
Tegningablødning er vel et sikkert føde tegn ;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Spennende :) Lykke til :)


----------------------------
Termin 17. juli ❤
 
Vært hos jordmor nå å fikk beskjed om å gå hjem å legge meg å vente å se. Å ringe føden om det blir noe sammenheng i vondtene. Ti min til sykehus så det skal gå bra men samboer er på jobb så tar vel en halvtime fra jeg ringer til han er hjemme.

Det skjer sikkert ikke noe men jordmor sa noe om at det kunne dabbe av hvis jeg var sliten å det er jeg jo har ikke sovet hehe, får prøve sove litt å se hva som skjer.

Føler meg litt rar svimmel å litt uvel. Baby hadde fin hjerterytme og jeg bra blodtrykk.


❤Venter en Gutt 8 juli❤
 
Back
Topp