...

Vet ikke om jeg elsker han, vet ikke om jeg orker å prøve mer. Vet ikke om det er verdt det lenger... fyfaen..

♥ appen ♥
Uff :(
Dette høres ikke bra ut
Håper det går bra med deg!

Huff da, dette var triste nyheter :(

Så trist høre .... :(
Håper dere finner ut av evt problemer...
Vil sende deg en klem :)

huff, så trist at du har det leit!
Håper du finner utav det og gjør det som er best for deg og lillesnuppa!

Uff så kjipt og ha det slik! Håper du klarer å finne ut av følelsene dine. Du må uansett tenke på deg selv og babyen og gjøre det som er best for dere i det lange løp! Sender gode klemmer til deg <3

Vet ikke om jeg elsker han, vet ikke om jeg orker å prøve mer. Vet ikke om det er verdt det lenger... fyfaen..

♥ appen ♥

Jeg skjønner akkurat va du mener! Dette er kun noe du selv må kjenne på.
Vi hadde det også vanskelig, og jeg fant ut at dette gikk ikke lengere...

Jeg er en av de som mener at man skal ikke være sammen kun fordi man har barn sammen...
Men det kan jo gå, viss man er villig til å prøve, men vis man er kommet til et punkt der man kjenner at det kommer ikke til å gå...uansett! Jeg fant ut at vi passer bedre som venner, og er i dag gla at jeg tok den avgjørelsen...

Er jo selfølgelig gla i han, men klarte ikke å stole på han, og da er det vanskelig...

Men det var tøff tid, det å gå fra hverandre....

Men vi klarer å holde vennskapet (føreløbi værtfall) og det håper jeg fortsetter, for Fie sin del :)

Uff, så trist og høre:( Håper du finner ut av hva du ønsker:) Masse lykke til:)<3

Back
Topp