:(

*Pudding*

Glad i forumet
Ser ikke ut som jeg får bli her heller :(
Det var ingen stigning i hcg... :(
Men burde ikke symptomene gitt seg hvis det ikke var liv? Er jo fremdeles kvalm og har vonde pupper....

Tror jeg gir opp hele baby greiene - det er visst ikke meningen at det skal gå bra for oss... :(

:( klem

Så utrolig trist! Jeg hadde desverre alle symptomene på mine to MA, den andre gang fant de det kun ut pg av tidlig UL, kroppen gav ingen tegn fra seg på at noe var galt (HGS sank ikke heller).

Jeg forstår godt at du mister motet når sånt skjer, har vært langt nede mange ganger selv i løpet av de to årene vi har prøvd. Heldigvis blir det mer skjeldent etterhvert som tiden går. Bare bruk den tiden dere trenger og husk at det er lov å være lei seg!!

Så krysser jeg fingrene for at dere får lysten tilbake med tiden og at dere da får en spire som klamrer seg fast i ni mnd.

*trøsteklem sendes din vei*

Huff da:(
Da jeg mistet gikk feks ikke kveldstrøttheten over på flere uker, så symptomer kan nok sitte i litt!
Stor klem til deg.

:( Stor klem til deg

Så trist! Skjønner godt at du mister motet! Dette hadde vel dei fleste gjort etterkvart... trur det e ganske normalt! Om ein kjenner at det tar all livskvalitet osv, så e det jo lov å be om å få noken å snakka med :) Masse dyktige folk som er i systemet, som det går an å få tid til å snakke med, sånn at ein får "trua" tilbake og tilslutt kjenner seg klar!
Har du sjekka at det ikkje er noko medisinsk som er grunnen?

Så trist! Skjønner godt at du mister motet! Dette hadde vel dei fleste gjort etterkvart... trur det e ganske normalt! Om ein kjenner at det tar all livskvalitet osv, så e det jo lov å be om å få noken å snakka med :) Masse dyktige folk som er i systemet, som det går an å få tid til å snakke med, sånn at ein får "trua" tilbake og tilslutt kjenner seg klar!
Har du sjekka at det ikkje er noko medisinsk som er grunnen?
Har ikke sjekket det nei, men skal trumfe det gjennom når jeg skal til fastlegen neste uke. Nå har jeg vært privat....
Vi har ikke problemer med å bli gravid, men det vil bare ikke holde seg fast. Mister helt motet :(

En ting er i alle fall sikkert - jeg har ikke sluttet å røyke lengre! Herregud så mye trøst jeg fant i den i dag...

Dette var fryktelig trist å lese! Hva skjer videre nå? Har du tatt ul?

å nei så trist :( :( :( sender en trøsteklem til deg!

:(

Back
Topp