16 uker

hunntigern

Blir kjent med forumet
da er jeg 16+1. he he.. Jeg gleder meg til å få unge.Men noen ganger lurer jeg på om jeg ikke er klar.. om jeg kansje skulle blitt mere voksen?? er det noen andre som tenker sånn?? jeg vet rett å slett ikke om jeg er klar for et sånn et ansvar.. men jeg er jo egentlig det.. men så er det noe som sier til meg at jeg kommer til å glipp av så mye..  må slutte å være spontan kan ikke bare feste når jeg vil..Må begynne å planlegge alt ting.. Høres kansje rart ut for noen, men jeg tror ikke jeg er den eneste som tenker sånn.. dere som har barn fra før av syns sikkert dette høres helt teit ut.. men men jeg har masse rare tanker.. klem Babylinda

Hehe, du er absolutt ikke alene om å ha sånne tanker.. Jeg er også ganske ung (21 år), og får til tider akkurat sånne tanker som du har. Men andre dager så tenker jeg at jeg er helt klar for dette og at jeg og sambo vil klare det helt fint!

Tror at man uansett alder får tanker om hvorvidt man vil klare det eller ikke, om man er klar for ansvaret og slike tanker. Men vi klarer det, alle sammen![:)]

Hvor gammel er du da babylinda?

Tror det er helt naturlig å tenke slik[;)]. Selv om jeg er 34 år, trygt gift osv osv får jeg også de tankene; "herregud, klarer jeg så mye ansvar" "Hva har jeg begitt meg ut på".
Det er kanskje det største man skal gjøre i løpet av livet, selvfølgelig trenger man tid til å venne seg til tanken.
Hadde noen lagt et spebarn i armene mine i morgen hadde jeg ikke visst hva jeg skulle gjøre (jeg har aldri skiftet en bleie), så jeg synes det er litt godt at det er en stund til fødselen, så man får tid til å venne seg til den store forandringen[:)].

Det er klart at det blir forandringer, det å dra på fest krever at man planlegger litt i forkant, men pytt pytt. Livet har mange faser, men uansett hvilken man er i får man til å ta seg en fest når man ønsker det[:D]

Helt naturlig, det er snart 18år siden jeg ble mamma for første gang..da var jeg 18år[:'(] uff som tiden flyr, men uansett når du blir mamma tenker du ikke så mye i de baner du tenker kun det beste for ungen og at det er det beste som har hent deg, jeg var heldig og hadde alltid barnevakt hvis vi ville ut og feste og den slags[:D] så jeg syntes ikke jeg har gått glipp av noe, fikk barn nummer 2 når jeg var 21, har hatt store barn en god stund nå og har rast i fra meg for en stund, men det er som og bli mamma for første gang igjen det er jo såååå lenge siden[8|] så jeg mener at du er nok kjempeklar med en gang du får barnet i armene, og husk tiden flyr.....nyt den[:D]

Back
Topp