16 uker allerede

Babyboom

Forumet er livet
*MIA*
syns tiden går fort jeg, men må vente over tre uker til ordinær ultralyd. er så spent på om det stemmer med at det er en liten jente i magen min.  Tenk i februar har vi en liten bebis i armene våre. Syns ikke det er lenge siden Embrik var liten bebi og lå og koste inntil meg, nå er han over alt og er 14 mnd allerede, hvor blir tiden av ?
Gratulerer til dere andre som også er 16 uker i dag eller mer eller mindre. Vi har virkelig noe å se fram til

Gratulerer! Ja, tiden flyr...heldigvis når jeg tenker på at jeg gleder meg sånn til å få baby på ordentlig![:D]

eg driver å håper at dei på ultralyd skal finne ut at eg er lenger på veg enn ka legen rekna ut;) kan jo hende at eg har eggløysning på eit anna tidsrom enn normalt.. *håpemasse*
Eg er så spent!!:D

ORIGINAL: Svartengel

Gratulerer med 16uker

Sign.
Ja tiden flyr.[:D] Men synd det er like greit jeg. Hvertfall frem til magen syns skikkelig og det blir masse action inni der.[:D] Da kan det godt var lenge. He he... Siste gang jeg skal gå gravid, så må nyte hvert sekund.[;)]

ORIGINAL: caroaj

Gratulerer med 16uker

Sign.
Ja tiden flyr.[:D] Men synd det er like greit jeg. Hvertfall frem til magen syns skikkelig og det blir masse action inni der.[:D] Da kan det godt var lenge. He he... Siste gang jeg skal gå gravid, så må nyte hvert sekund.[;)]

siste gang her også, rart å tenke på

ORIGINAL: Embriks mam

Gratulerer med 16uker

Sign.

Ja, litt trist på en måte.[8D] Men jeg orker ikke en runde til med kvalme osv når jeg har to fra før som krever sitt. [:D]

ORIGINAL: Embriks mam

Gratulerer med 16uker

Sign.

Ja, litt trist på en måte.[8D] Men jeg orker ikke en runde til med kvalme osv når jeg har to fra før som krever sitt. [:D]

kunne godt gått gravid flere ganger, men ungene skal følges opp også og med to som jobber turnus så tror jeg to holder[:)]

Gratulerer med 16 uker [:)]

Back
Topp