16 uker - 4 mnd allerede!

1 fullgått måned: 4 uker + 3 dager
2 fullgåtte måneder: 8 uker + 6 dager
3 fullgåtte måneder: 13 uker + 2 dager
4 fullgåtte måneder: 17 uker + 5 dager
5 fullgåtte måneder: 22 uker + 2 dager
6 fullgåtte måneder: 26 uker + 5 dager
7 fullgåtte måneder: 31 uker + 2 dager
8 fullgåtte måneder: 35 uker + 5 dager
9 fullgåtte måneder: 40 uker

Fant denne oversikten en dag her, og  ble veldig overrasket! Er 16 uker selv idag,
og har også sagt at jeg er fire måneder på vei, men det er det faktisk to uker til,
men 3,5 måned er jo ikke dårlig det heller 
 
Gratulere så masse! :)
Tiden flyger avgårde synes jeg! :)))
 


Halaine89 skrev:
1 fullgått måned: 4 uker + 3 dager
2 fullgåtte måneder: 8 uker + 6 dager
3 fullgåtte måneder: 13 uker + 2 dager
4 fullgåtte måneder: 17 uker + 5 dager
5 fullgåtte måneder: 22 uker + 2 dager
6 fullgåtte måneder: 26 uker + 5 dager
7 fullgåtte måneder: 31 uker + 2 dager
8 fullgåtte måneder: 35 uker + 5 dager
9 fullgåtte måneder: 40 uker

Fant denne oversikten en dag her, og  ble veldig overrasket! Er 16 uker selv idag,
og har også sagt at jeg er fire måneder på vei, men det er det faktisk to uker til,
men 3,5 måned er jo ikke dårlig det heller 


Ja det kan jo stemme det! Er bare glad tiden går så fort som den gjør.. enda ihvertfall :)

Å Gratulerer til deg også med 16 uker!
 
Jeg er også 16 uker i dag. :) Har hele tiden tenkt at da er jeg 4 mnd, men det stemmer jo ikke helt:) Anyway deilig å være 16 uker
 
Jeg har allerede begynt å si fire mnd jeg, men men. Regner ikke med follk reager uansett;) Sier jo termin er i januar. En mnd til UL her også og da er jeg fem dager fra halvveis:) Skjer så mye fremover at tiden kommer til å fly.
 
det høres så bra ut... 16 uker... mye bedre enn 12 uker! med 16 uker har du liksom et lite meneske i magen din som er nesten ferdig og som må egentlig bare vokse.

Genialt synes jeg, snart halvveis!!!!
 
Ja det er kjempe rart! Tenk at h*n ligger å beveger seg, tisser og ja hvem vet hva inne i magen! Og det uten at man merker noe enda ( ikke jeg ihvertfall..) æææ, helt sykt
 
Back
Topp