16. okt

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen"
Kaldt her i dag, og jeg ble skikkelig frossen etter levering på skolen.
Jeg fikk ikke lov av T å gå før det hadde ringt inn, og måtte følge han helt inn til klasserommet.
Det er lenge siden. Usikker på om det er pga hva som skjedde eller om han bare trengte litt ekstra mammakos i dag :)
SFO har møte i dag, spent på om jeg hører noe etterpå.
De har hengt opp røde ark på SFO-tavlen for å skjerpe rutinene, et ark for hver klasse hvor man skal henge dagens beskjed og det tår presisert at dato skal skrives på beskjedene.
(men det hjelper jo lite hvis de ansatte ikke leser datoen riktig :p)

Men nå skal jeg pakke sekken og dra på høgskolen. Mamma ville hente T tidlig i dag, så han får fri fra SFO, og jeg henter minsten når jeg er ferdig lest. Så reiser vi til mampap på middag i ettermiddag :)

Ha en fin dag!
 
Gof morgen :-D
Kanskje han er litt skeptisk ja :-(
Hpper rutinene blir skikkelig skjerpet!
 
Fokk sovet til 9.45 :-D deilig idag... her snør det litt.... kjipt :-(

Ungene er hjemme idag. M har fått feber og W hoster som en gal :-(

Vanskelig å få pakket alle tingene når vi flytter til lørdag :-(

Skal på samtale i bhg kl 13.45 idag. Så skal vi få permene deres med alt info om de, bilder, alt de har laget osv :-D

Hva skal dere? :)
 
Det var ikke så lett å konsentrere seg på skolen i dag, men jeg har hvertfall fått lest litt i en amerikansk pensumbok som er ganske tung å lese :p
Fant endel stoff til eksamen også, heldigvis, så det var ikke en helt bortkastet dag :D
Nå skal jeg snart innom apoteket for å hente en krem ei venninne skulle fikse til meg, mot eksemen i ansiktet, og så hente Lillebror i barnehagen.
Gleder meg til middag hos mamma i dag :)
 
Fru H: Koselig å spise middag hos dine foreldre da:) og godt at lesingen ikke var helt bortkastet! :D hehe..

Lennypenny: god bedring til barna!


God dagen :)
Idag måtte sambo levere jentene sånn at jeg fikk tid til å gå til helsestasjon med Leoh :) ikke vokst så kjempe mye siden sist, men helt fint forde :) nå var han 80 cm og veide et sted mellom 10,5kg og 11kg.. vekten var klikk, så måtte veie meg sammen med han på sånn vanlig vekt..da ble det bare sånn ca regning :p ellers var han mye redd (som var forventet)..men legen var utrolig flink og tålmodig! Tok deg goooood tid når han skulle lytte på hjertet:D forsikret seg om at det skulle være greit for Leoh å bli lyttet på;)

Nå er det snart rester av gårsdagens suppe og hjemmelagde polarbrød :D
 
Fru H: Koselig å spise middag hos dine foreldre da:) og godt at lesingen ikke var helt bortkastet! :D hehe..

Lennypenny: god bedring til barna!


God dagen :)
Idag måtte sambo levere jentene sånn at jeg fikk tid til å gå til helsestasjon med Leoh :) ikke vokst så kjempe mye siden sist, men helt fint forde :) nå var han 80 cm og veide et sted mellom 10,5kg og 11kg.. vekten var klikk, så måtte veie meg sammen med han på sånn vanlig vekt..da ble det bare sånn ca regning :p ellers var han mye redd (som var forventet)..men legen var utrolig flink og tålmodig! Tok deg goooood tid når han skulle lytte på hjertet:D forsikret seg om at det skulle være greit for Leoh å bli lyttet på;)

Nå er det snart rester av gårsdagens suppe og hjemmelagde polarbrød :D
Takk :)

Så flotte mål på Leoh... 3 cm lavere enn Mina bare hehe...
Så fint at legen var forsiktig :)

Hjemmelaget polarbrød hørtes digg ut. Hvordan suppe er det? :)
 
Takk :)

Så flotte mål på Leoh... 3 cm lavere enn Mina bare hehe...
Så fint at legen var forsiktig :)

Hjemmelaget polarbrød hørtes digg ut. Hvordan suppe er det? :)

Hehe ja han ligger fortsatt godt over gjennomsnittet :p nesten øverst på skalaen..hehe..

Lagde suppe igår med poteter, kålrot, gulrot, løk, purre, kjøtt, bacon og pølsebiter..hehe.. godt :)
 
Hallen!
Lang dag på Uit idag også. Men jobber så godt om ettermiddagen og orker aldri å jobbe etter leggetid så da må det bare bli sånn. Kun to uker til så er jeg ferdig :D :D :D

Beklager at jeg hamrer dere med snaps om dagen, men kjeder meg sånn :p

Ble masse kos med lillemor som var veldig mammanøden da jeg kom hjem ;)

Vi har fått boliglån :D Weee!!! Må bare ha kausjonist på 25% av lånet, så håper det ordner seg. Så kanskje det blir enebolig og ny barnehage likevel :)
 
Fokk sovet til 9.45 :-D deilig idag... her snør det litt.... kjipt :-(

Ungene er hjemme idag. M har fått feber og W hoster som en gal :-(

Vanskelig å få pakket alle tingene når vi flytter til lørdag :-(

Skal på samtale i bhg kl 13.45 idag. Så skal vi få permene deres med alt info om de, bilder, alt de har laget osv :-D

Hva skal dere? :)
God bedring til barna!

Lykke til med flyttinga. Har de hatt siste dag i denne bhg nå da?
 
God bedring til barna!

Lykke til med flyttinga. Har de hatt siste dag i denne bhg nå da?
Takk :)
Nei, siste dag i morgen.
Ingen feber, men hoster begge to. Så i morgen blir det feiring av W også :)

Gruer oss til flyttinga. Verste er gjort ... glad det er 3 menn her til lørdag, så slipper jeg å bære tungt ;-)
 
Hallen!
Lang dag på Uit idag også. Men jobber så godt om ettermiddagen og orker aldri å jobbe etter leggetid så da må det bare bli sånn. Kun to uker til så er jeg ferdig :D :D :D

Beklager at jeg hamrer dere med snaps om dagen, men kjeder meg sånn :p

Ble masse kos med lillemor som var veldig mammanøden da jeg kom hjem ;)

Vi har fått boliglån :D Weee!!! Må bare ha kausjonist på 25% av lånet, så håper det ordner seg. Så kanskje det blir enebolig og ny barnehage likevel :)
Så flink du er :) Ikke lenge igjen, det blir nok deilig :)

Sender mye snaps selv, og det er bare koselig at du sender. Syntes ikke du sender så mye jeg.

Grattis med lån. Håper dere får ordnet de resterende 25 % :-D
 
Hallen!
Lang dag på Uit idag også. Men jobber så godt om ettermiddagen og orker aldri å jobbe etter leggetid så da må det bare bli sånn. Kun to uker til så er jeg ferdig :D :D :D

Beklager at jeg hamrer dere med snaps om dagen, men kjeder meg sånn :p

Ble masse kos med lillemor som var veldig mammanøden da jeg kom hjem ;)

Vi har fått boliglån :D Weee!!! Må bare ha kausjonist på 25% av lånet, så håper det ordner seg. Så kanskje det blir enebolig og ny barnehage likevel :)

Hehe syns det er koselig å få snaps av dere alle jeg :D bare ikke alltid jeg får svart ;)

Gratulerer så mye med boliglån!!! :D:D:D:D
 
Så flink du er :) Ikke lenge igjen, det blir nok deilig :)

Sender mye snaps selv, og det er bare koselig at du sender. Syntes ikke du sender så mye jeg.

Grattis med lån. Håper dere får ordnet de resterende 25 % :-D
Hehe syns det er koselig å få snaps av dere alle jeg :D bare ikke alltid jeg får svart ;)

Gratulerer så mye med boliglån!!! :D:D:D:D
Det blir utrolig spennende å se hva som skjer videre ja!!!
 
Veldig spennende med lån Marianne! :)
Og barnehage, jobb og alt mulig. Gjenstår bare tilslag på huset da :)

Jeg er i seng alt, beordret av meg selv.
I morgen skal minsten og jeg gjøre ingenting hjemme! Og så har jeg Legetime 13.30, da kommer søs for å passe barna.

God natt :)
 
Fy farao, jeg er trøtt!
Har lagd muffins, pynta de til i morgen. Blir koselig :)

Fikk masse positiv respons frs pedagogen idag. Koselig å høre. Fikk masse bilder av de, og maleri etc. De skal henges opp til helgen :)

Har dagen deres vært fin? :)
 
Fy farao, jeg er trøtt!
Har lagd muffins, pynta de til i morgen. Blir koselig :)

Fikk masse positiv respons frs pedagogen idag. Koselig å høre. Fikk masse bilder av de, og maleri etc. De skal henges opp til helgen :)

Har dagen deres vært fin? :)
Så koselig!
Fin dag her , men det blir greit å få mannen hjem snart og :)
 
Kommer han i morgen?
Ja, men litt senere enn planlagt da bestemoren hans har blitt syk, så da vil han gjerne innom henne før han drar hjem fra kurs. Og det er selvsagt helt forståelig, men gutta savner han så veldig. spørs om T skal få være sent oppe om han orker, så han kanskje vente til pappaen er hjemme :)
 
Ja, men litt senere enn planlagt da bestemoren hans har blitt syk, så da vil han gjerne innom henne før han drar hjem fra kurs. Og det er selvsagt helt forståelig, men gutta savner han så veldig. spørs om T skal få være sent oppe om han orker, så han kanskje vente til pappaen er hjemme :)
Uff, så trist da. Håper det ikke er noe alvorlig.

Kan jo være lenger oppe i morgen :) Helg :-D
 
Veldig spennende med lån Marianne! :)
Og barnehage, jobb og alt mulig. Gjenstår bare tilslag på huset da :)

Jeg er i seng alt, beordret av meg selv.
I morgen skal minsten og jeg gjøre ingenting hjemme! Og så har jeg Legetime 13.30, da kommer søs for å passe barna.

God natt :)
Hadde ikke engang tenkt på at vi kanskje ikke får huset tross lån :eek: :p

God natt! Lykke til hos legen :)
 
Back
Topp