16 juni!

Får håpe dere slipper å gå så veldig mye lenger da:) jeg har termin om 11 dager, men skjønner liksom ikke helt at jeg skal føde:P rart å tenke på at jeg skal bli mamma selvom jeg har hatt 9 mnd å forberede meg på...

Jepp da var terminen min her, hadde håpt å slippe å gå over termin denne gangen, men blir nok at eg må det:p de andre kom 7 og 2 dager over:p

Vet ikke hva vi skal finne på, men ser ut til at det blir bra vær:) så håper vi kan finne på noe gøy med ungene:)

Hva skal dere finne på i dag da?

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)
Gratulere med termindagen:) har og termin i dag:p

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Snuppa er ute å leker med en venninne og lillesøster sover så fint i vuggen:) da bruker mor tiden på husvask, deilig:) får litt besøk i dag, så vurderer å kanskje bake en kake eller no:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Lillegull er to mnd gammel idag :-) Sitter og koser foran tvn, skulle egentlig få gjort litt rundt huset idag men været er ikke enig :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her sov jeg lenge i dag :) Våkner mange ganger om natta, men sammenlagt blir det ganske mange timer søvn i løpet av et døgn :p Har 8 dager til termin. Hadde egentlig troa på at han kom før termin, men nå er jeg ikke så sikker lenger :p Selv om han var målt til 3,5 kg på fredag. Tror han har det for godt inni der :p Finvær her, så blir vel å gjøre noe hagearbeid og kose seg i utesofaen :)

Gratulerer til dere som har termin i dag! :)

Gratulerer :) Jeg gikk 1 dag over termin. Idag skal jeg prøve å få dagen til å gå.
Har en liten baby her som ikke vil sove! Så det store blir å prøve og få henne til å sove tenker jeg meg ;)

Lillegull er to mnd gammel idag :-) Sitter og koser foran tvn, skulle egentlig få gjort litt rundt huset idag men været er ikke enig :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åj er det to mnder siden allerede:o tiden går så fort! Gratulere med to mnd:)

Vi har den store familiebesøk dagen, haha, men så fort vi får besøk så vill lillegutt ha mat, så da går vi og koser og pappaen tar seg av besøket:) deilig å være hjemme :)

~Tonje~

Har hatt en fin dag. Vært på lekeplassen med snuppa og ellers bare vært hjemme. Hun har stort sett hørt på mammaen sin i dag, så da er jeg fornøyd :D Nå blir det litt strikking før jeg tar kvelden.

Gratulerer med termindager og jubileumer:)
Her har jeg fått lagt sammen alt av klær og vasket alt av skittentøy i helga. Utrolig deilig!!! Ellers har vi ryddet hele kåken i dag, og i morgen kommer vaskedama og gjør kåken skinnende ren.
Så nå er det lykke i heimen... Og venting da selvfølgelig. Litt frusterert der. På fredag var dagen da sønnen min kom til ift termin, men lillebror har tydeligvis andre planer enn å gjøre som storebror... Grrrr..

Nå sitter jeg og hekler sammen vognteppe for harde livet.. Var mye arbeid gitt.. Blir ikke ferdig i kveld, men håper jeg blir ferdig ila et par dager ihvertfall .. :)

Back
Topp