16 juni!

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Jepp da var terminen min her, hadde håpt å slippe å gå over termin denne gangen, men blir nok at eg må det:p de andre kom 7 og 2 dager over:p

Vet ikke hva vi skal finne på, men ser ut til at det blir bra vær:) så håper vi kan finne på noe gøy med ungene:)

Hva skal dere finne på i dag da?

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Gratulerer med termin dagen i hvertfall, nå er det ikke lenge igjen :-)
Her er det regn i dag og jeg kunne ønske jeg kunne sove et par timer til, men jenta mi er ikke enig ;)
Blir vel en koselig inne dag :)

Lurer på om det blir en tur til sykehuset på meg... har noen vanvittige menssmerter som kommer og går. vondt, vondt, vondt!

God morgen!
gratulerer med termindato:) da er det ihvertfall ikke såååå lenge til lille kommer:)

Her har vi ikke stått opp enda, men vi er våkne da. Ingen planer her annet enn hekling. Har gidd opp håpet på at det blir føding. Ingen fødesymptomer.

Håper virkelig dere føder i dag eller at dere slipper og gå over så alt for mange dager :) masse lykke til..

Frister ikke å stå opp i dag :/ :p bare trøtt og sliten! Men er sulten, så må vel opp:) termin var i går, spent på hvor mange dager jeg må gå over..overtidskobtroll på fredag og håper jeg slipper den :) haff, vi er bedt i bursdag til sønnen til et vennepar i dag, han blir 8 og kjenner jeg gruer meg. Dem er så bråkete . Men sagt vi kommer n liten tur så lenge jeg ikke har født/ det er igang :p

Jeg har akkurat en uke til termin og er veldig klar for å føde..... Er litt misunnelig på alle de som allerede har født!!

Prøver å finne tålmodigheten til å vente.. Dag tre på overtid, fortsatt ingen store fødetegn. Blir nok bare å slappe av og lade opp, godt jeg nå bare har lyst på sunne ting.

Tenker på dere, "overtidsmamma'r" :)

Her skal vi være hjemme alene et par timer, for første gang. Tipper det bare blir sofakos frem til et par venninner kommer på besøk. Kanskje vi skal prøve oss på første bad i dag også :!

Gratulerer med termin Rutla:)
Her ligger jeg i senga enda, tårene renner ! Er så lei av å vente ! Skjønner ikke hvorfor a bruker så mye lengre tid enn de andre ! Hu er jo minst like stor:/ Hadde jeg gått over/til termin tidligere hadde jeg ikke vært så bekymret, men nå syns jeg nesten det begynner å bli ekkelt.. 11 dager lengre enn med nr 1 og 2 og fortsatt ikke tegn til fødsel! Jeg er så slten, folk maser, ungene venter.. Hva venter mageboern på??! Åå.. Kjenner jeg ikke har godt av dette !:/ Unnskyld surv, håper bebisene til dere andre ikke er langt unna heller, tipper dere venter minst like mye ;)

Gratulerer med termin Rutla:)
Her ligger jeg i senga enda, tårene renner ! Er så lei av å vente ! Skjønner ikke hvorfor a bruker så mye lengre tid enn de andre ! Hu er jo minst like stor:/ Hadde jeg gått over/til termin tidligere hadde jeg ikke vært så bekymret, men nå syns jeg nesten det begynner å bli ekkelt.. 11 dager lengre enn med nr 1 og 2 og fortsatt ikke tegn til fødsel! Jeg er så slten, folk maser, ungene venter.. Hva venter mageboern på??! Åå.. Kjenner jeg ikke har godt av dette !:/ Unnskyld surv, håper bebisene til dere andre ikke er langt unna heller, tipper dere venter minst like mye ;)
Når har du termin? Jeg forstår deg veldig godt, selv om jeg bare hadde termin i går. Men var SÅ sikker på at det kom til å skje noe før termin . Kroppen lurer meg hele tiden og det er veldig slitsomt ..

Når har du termin? Jeg forstår deg veldig godt, selv om jeg bare hadde termin i går. Men var SÅ sikker på at det kom til å skje noe før termin . Kroppen lurer meg hele tiden og det er veldig slitsomt ..
Du har nok større grunn til å vente enn meg, for jeg har ikke termin før på onsdag :) Er bare det at de 2 jeg har fra før har begge kommet 2 uker før termin og vært over 3800 gram, hu her er beregnet å være omtrent like stor så syns liksom det er rart hu venter så mye lenger ! Føler på en måte jeg er på overtid før termin :/ Men vet jeg ikke har grunn til å være utålmodig enda :) Føler også jeg blir lurt hele tiden.. Følt i over en uke at nå skjer det no, med tak, murringer og vondter, men nei og nei ! Hmm..

• Liker
Reactions: S.
Selveste termindatoen i dag gitt! :D
Her blir det en rolig dag. Vi har nettopp våknet og jeg har smerter i magen som kommer og går. Jeg håper virkelig han kommer snart og jeg slipper å vente så alt for lenge. :D Ha en fin fin dag!

Selveste termindatoen i dag gitt! :D
Her blir det en rolig dag. Vi har nettopp våknet og jeg har smerter i magen som kommer og går. Jeg håper virkelig han kommer snart og jeg slipper å vente så alt for lenge. :D Ha en fin fin dag!
Gratulerer med termin! Kanskje du er en av de 5% som får på termin ? :)

Gratulerer med termin! Kanskje du er en av de 5% som får på termin ? :)

Tusen takk! :D Hadde vært litt morsomt det. Har jo allerede brutt familien sin fine rekke med fortidlig fødte (alle mine søsken er født 4-5 uker for tidlig og det samme med søskenbarna mine), så hvorfor ikke slå de med stil og føde på termindatoen? :p

• Liker
Reactions: S.
Gratulerer med termin Rutla :)
Her skal fødebagen pakkes ferdig, bilstolen festes i bilen, huset vaskes, sengetøyet skiftes, hundevakten skal få møte hunden for andre gang og jeg og samboer skal spise masse godt idag og dusje ordentlig som vi har fått beskjed om.
Imorgen kl 10.30 skal vi inn på sykehus for planlagt ks. Føles veldig fjernt og jeg er langt ifra klar, men sånn er det nå og jeg har ikke stort mye valg enn å møte opp på sykehus og få henne ut.

Back
Topp