16. Juli

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen!
Vi var ikke fremme før 23.30 i går kveld!
Ungene var fantastiske i bilen.
De sov mindre enn antatt, men så lenge de var fornøyde gjorde jo ikke det noe. De sov en liten time fra vi startet hjemme fra kl 18, ellers var de våkne hele veien :-p
Uvant å reise om kvelden, men det funket veldig bra. Minsten sov til 7, T sov litt lenger. Vi låner svigermor sitt hus mens de er på hytta like ved. Litt kjekt med huse for oss selv samtidig som det blir sosialt på dagen :)
Nydelig vær ser det ut til - så her er det bare å finne frem solkremen og komme oss ut :-)

Surfer mobilt!

God morgen!
De sov mindre enn antatt, men så lenge de var fornøyde gjorde jo ikke det noe. De sov en liten time fra vi startet hjemme fra kl 18, ellers var de våkne hele veien :-p
Uvant å reise om kvelden, men det funket veldig bra. Minsten sov til 7, T sov litt lenger. Vi låner svigermor sitt hus mens de er på hytta like ved. Litt kjekt med huse for oss selv samtidig som det blir sosialt på dagen :)
Nydelig vær ser det ut til - så her er det bare å finne frem solkremen og komme oss ut :-)

Surfer mobilt!
Så bra at det gikk fint å reise på kveldstid :)

Kos dere masse i finværet :cool:

God morgen!

Surfer mobilt!
Deilig med finvær og eget hus!:) Så bra at turen nedover gikk fint. Vurderer kvelds/nattekjøring neste gang vi skal kjøre et stykke også.
Kos dere masse sammen med familien til mannen!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Deilig med finvær og eget hus!:) Så bra at turen nedover gikk fint. Vurderer kvelds/nattekjøring neste gang vi skal kjøre et stykke også.
Kos dere masse sammen med familien til mannen!:)

Takk!
Ja det gikk så supert, til tross for at vi regnet med at de sov :-p
Så kl 21 måtte vi ha et spisestopp :-D

Surfer mobilt!

Hallo :)
Hermine er tilbake i gjenge etter sydenturen og sov fra 20-07, det er fin lengde på natta synes jeg :) Hun sover utrolig godt om dagen også :D Med mme og ipad i senga så sto vi ikke opp før 08.30 :D

Idag skal det pakke-pakkes! Til denne ferien må vi vel ha med regntøy og støvler, så det blir endel annet enn til sydenferien.

Jeg skal ta Hermine med på besøk til ei venninne av meg i formiddag, hun adopterte katta vår for ett års tid siden så vi skal besøke han også ;)

Ellers så er det 22 grader og overskyet, veldig lummert og MYE mygg :eek: Herlig herlig!

Hermine og pappan tegner med tusj...en lettere hektisk aktivitet når det blir tusj overalt :p

Morn!
Jen våkna til ei forandring litt over 07, så i dag fikk vi sagt hadet til pappaen før han dro på jobb. Litt koselig det også. :)
Jeg har bygd et legohus, som vesla demonterer for øyeblikket. Skal sette på litt klær og ta oss en snartur ut, før hun leveres hos dm og jeg drar til frisøren (ooog litt shopping).

Ønsker dere alle en fin dag!:)

Takk!
Ja det gikk så supert, til tross for at vi regnet med at de sov :-p
Så kl 21 måtte vi ha et spisestopp :-D

Surfer mobilt!
Så deilig da.:D Gikk det bedre å kjøre kveld enn dag synes du? Kommer sikkert litt an på dagsformen til hver enkelt også..

Så deilig da.:D Gikk det bedre å kjøre kveld enn dag synes du? Kommer sikkert litt an på dagsformen til hver enkelt også..

Dagkjøring har gått overraskende greit i år altså, med fjoråret friskt i minnet :-p da var minsten sur med en gang han var våken :-o
Fordelen nå var at vi dro når vi var klare, istedet for å stresse opp og ut i bilen og time det til dagsovingen osv :) frister for gjentakelse hvertfall.

Surfer mobilt!

Hallo :)
Hermine er tilbake i gjenge etter sydenturen og sov fra 20-07, det er fin lengde på natta synes jeg :) Hun sover utrolig godt om dagen også :D Med mme og ipad i senga så sto vi ikke opp før 08.30 :D

Idag skal det pakke-pakkes! Til denne ferien må vi vel ha med regntøy og støvler, så det blir endel annet enn til sydenferien.

Jeg skal ta Hermine med på besøk til ei venninne av meg i formiddag, hun adopterte katta vår for ett års tid siden så vi skal besøke han også ;)

Ellers så er det 22 grader og overskyet, veldig lummert og MYE mygg :eek: Herlig herlig!

Hermine og pappan tegner med tusj...en lettere hektisk aktivitet når det blir tusj overalt :p

Kos dere med pakking :-D
Finvær her nå altså, men det kan jo snu :-p

Surfer mobilt!

Dagkjøring har gått overraskende greit i år altså, med fjoråret friskt i minnet :-p da var minsten sur med en gang han var våken :-o
Fordelen nå var at vi dro når vi var klare, istedet for å stresse opp og ut i bilen og time det til dagsovingen osv :) frister for gjentakelse hvertfall.

Surfer mobilt!
Bilturen vår i fjor satte en støkk i meg også..:p Godt at det gikk så fint for dere i år! Krysser fingrene for at det går bedre hos oss også.:)

Hei hei dere :)

Inatt var en slitsom natt her! Liana våkna rundt 3:30 og var våken i over 1 time.. sutra og fant ikke roen..ville helst stå opp tror jeg :P så jeg fikk sove til kl 10 idag..men både hun og Emira er harde i magen nå, så humøret er ikke på topp! Tror det er maten fra konditoriet:( de er ikke vandt med loff.. pøser på med rosiner, druer, pære og vann! Så det burde vel gjøre susen snart:P

Håper dere har en fin dag :)
Skriver nok mer når barna har lagt seg;)

Hei hei dere :)

Inatt var en slitsom natt her! Liana våkna rundt 3:30 og var våken i over 1 time.. sutra og fant ikke roen..ville helst stå opp tror jeg :P så jeg fikk sove til kl 10 idag..men både hun og Emira er harde i magen nå, så humøret er ikke på topp! Tror det er maten fra konditoriet:( de er ikke vandt med loff.. pøser på med rosiner, druer, pære og vann! Så det burde vel gjøre susen snart:P

Håper dere har en fin dag :)
Skriver nok mer når barna har lagt seg;)
Håper de blir bedre da :( kjedelig meg dum mage!!

Surfer mobilt!

God kveld!
Vi drøyer legginga en time for å se om vesla sovner lettere. Nå sitter mine kjære og bygger lego, mens jeg slapper av på sofaen.:)

Jeg har vært hos frisøren i dag. Har farga, klipt og tynna ut håret. Deilig!! Slik blei det:1405529563427.jpg

God kveld!
Vi drøyer legginga en time for å se om vesla sovner lettere. Nå sitter mine kjære og bygger lego, mens jeg slapper av på sofaen.:)

Jeg har vært hos frisøren i dag. Har farga, klipt og tynna ut håret. Deilig!! Slik blei det:Vis vedlegget 68735

Så fint det ble :cool:

Vi har kosa oss på besøk hele dagen :D Først hos venninna mi og så hos mamma etterpå :)
Hermine har for første gang spist Grandiosa til middag, med kokte gulrøtter til :P håper det går bra med magen når vi skal på reise i morgen :P ;)

Lillemor var vel over sengeklar allerede kl 19 selv om hun sov til kl 14 idag så hun sover allerede. Nå skal siste rest pakkes og så blir det Netflix og å spise opp all frukta vi har så den ikke blir dårlig mens vi er borte :P :)

Så fin sveis Ingrid! :)

Marianne: ja vi har også med regnklær og støvler. Kjipt å bare sitte inne tilfelle det blir dårlig vær.

Surfer mobilt!

God kveld!

Jeg har vært hos frisøren i dag. Har farga, klipt og tynna ut håret. Deilig!! Slik blei det:Vis vedlegget 68735

Så fin :D kledde sveisen veldig godt :)

Har kjøpt meg hårfarge som jeg tenkte mamma skulle få æren av å styre med på meg :P haha

Back
Topp