16 DPO - lite utvikling i strek

Bkno4179270

Første møte med forumet
Hei!
Sist syklus mistet jeg i uke 6/7, og ble faktisk gravid igjen allerede ved neste eggløsning - ikke forventet.

Likevel, nå er jeg litt ekstra engstelig pga sist gang. Og det er en veldig liten fremgang på strekene med RFSU test ofte. Fikk en sterk strek med CB, og det står 2-3 uker på digital.

Fikk 2-3 uker på 13 DPO, i dag er jeg 16DPO. På bildene er fra 13-16 DPO, clearblue er fra i dag 16DPO.

Vedlegg

• IMG_2650.jpeg
    IMG_2650.jpeg
    217,9 KB · Visninger: 56
  • IMG_2647.jpeg
    IMG_2647.jpeg
    535,9 KB · Visninger: 56
RFSU testene har dårlig farge i seg syns jeg. De var alltid MYE tregere enn de andre testene jeg brukte. Kjøp deg heller makesure eller babyplan tester hvis du vil se bedre farge og utvikling på testene dine :) Syns det for øvrig ser veldig bra ut mtp. Clearblue testen, den er sterk og fin :) Jeg har troen!

RFSU testene har dårlig farge i seg syns jeg. De var alltid MYE tregere enn de andre testene jeg brukte. Kjøp deg heller makesure eller babyplan tester hvis du vil se bedre farge og utvikling på testene dine :) Syns det for øvrig ser veldig bra ut mtp. Clearblue testen, den er sterk og fin :) Jeg har troen!
Ja jeg leste litt om det! Har bestilt fra babyplan i dag ❤️ Håper det går denne gangen, hvis ikke blir jeg beskymret for om det er noe som ikke stemmer

Back
Topp