16+1 og blødning :(

MrsNorWolf©

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Noen flere som har opplevd blødning så sent og det har gått bra?
Vært i kontakt med legevakt og jm. Jm sa jeg skulle ta det med ro og se det ann. Hatt murringer i dag :( Kom det smerter og mer blod skulle jeg ta kontakt med legevakt. Kjenner jeg ikke akkurat ble beroliget av det :/
 
Jeg har ikke opplevd blod så sent.
Hadde det skjedd, så hadde jeg nok ringt føden og mast til meg en ultralyd. Evt tatt en privat.
Sender deg en klem
 
Signerer over her! God klem ❤
 
Har 30 mil til nærmeste ultralyd, både privat og offentlig. Hadde det vært nærmere hadde første tlf gått dit og ikke legevakt.
 
jeg hadde en ganske interns blødning i uke 15, og fikk på legevakten påvist at jeg hadde forliggende livmor (morkaken dekker for livmorhalsmunnen). det er sjeldent den ikke flytter seg på plass i løpet av svangerskapet og om den ikke gjør det blir det KS :) så her gikk det bra, selv med blødning!
 
Hva med et dopplerapparat da? Har du eller noen du kjenner et hjemme evt har vel fastlegen eller legevakta det? Eller hvertfall et jordmorstetoskop? For å høre hjerteslag ♥
Ingen av de jeg kjenner har snakket om at de har doppler :/ jm har, og hvis dette begynner å tære mer på meg, så forlanger jeg å komme inn og hun får forsøke å finne lyd
 
Jeg hadde en ganske kraftig blødning i uke 29. I tillegg til premature rier. Det gikk fint :) Sjekker doppler på legevakt, og UL og GU på sykehuset.
 
Jeg har hatt ganske mange blødninger til nå, den siste i uke 15, alt ser fortsatt fint ut. Men skjønner virkelig behovet ditt for å bekrefte liv inni der. Synes ofte helsepersonell kan virke litt kalde når man spørr om hjelp såpass tidlig, man vet jo at de ikke kan redde den lille, men en sjekk hjelper jo en masse!!! Her har det stoppet opp etter jeg har begynt p ta det litt med ro.
 
Jeg har hatt ganske mange blødninger til nå, den siste i uke 15, alt ser fortsatt fint ut. Men skjønner virkelig behovet ditt for å bekrefte liv inni der. Synes ofte helsepersonell kan virke litt kalde når man spørr om hjelp såpass tidlig, man vet jo at de ikke kan redde den lille, men en sjekk hjelper jo en masse!!! Her har det stoppet opp etter jeg har begynt p ta det litt med ro.
Jeg syntes jm rett og slett var arrogant... Ja en sjekk hjelper masse... Mye mer enn at jeg skal ligge på sofaen å grine og ikke vite noe :(
 
Tusen takk for alle tilbakemeldinger, både med og uten erfaring ❤️
Jeg er litt roligere nå, men selvfølgelig fortsatt bekymret. Vurderer å kjøre til fødestua i morgen og forlange at de prøver å finne hjertelyd.
 
Tusen takk for alle tilbakemeldinger, både med og uten erfaring ❤️
Jeg er litt roligere nå, men selvfølgelig fortsatt bekymret. Vurderer å kjøre til fødestua i morgen og forlange at de prøver å finne hjertelyd.

skulle bare mangle! kan prøve å hjelpe med de få rådene jeg har som førstegangs, haha :)

masse lykke til ♥️ gjerne oppdater om du selv ønsker det :)
 
skulle bare mangle! kan prøve å hjelpe med de få rådene jeg har som førstegangs, haha :)

masse lykke til ♥️ gjerne oppdater om du selv ønsker det :)
Tusen takk ❤️ setter stor pris på det, både fra førstegangs og flergangs :p
Kommer nok til å oppdatere dere. Krysser fingrene for at det blir positiv oppdatering ❤️ men det som skjer, det skjer... Jeg gjør hvertfall mitt for at det skal gå bra (les: ligger på sofaen og kikker i taket :p )
 
Har hatt småblødninger, men ikke noen kraftige. skjønner godt at du er bekymret! Masse lykke til og satser på at alt er bra med den lille <3
 
Så lenge det er bare litt på papiret så tror jeg ikke du skal uroe deg..men skjønner godt at det er skremmende:/
 
Har 30 mil til nærmeste ultralyd, både privat og offentlig. Hadde det vært nærmere hadde første tlf gått dit og ikke legevakt.
Det var langt ja! Da skjønner jeg at du ringte legevakt først...
 
Back
Topp