:'(

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
værste er at jeg snakker til henne og hun fortsetter :O

Da betyr det at du ikke snakker bra nok, for da kan ho bare overhøre deg og fortsette, du må virkelig sette deg på bakbena, ta ta i ho når ho MINST Venter det. jeg tipper at dette er noe som må gjøres, å at det faktisk blir litt bedre etter på . Si det til gubben din å.

Hadde jeg vært mann, å hadde ikke jeg godtatt at mora mi soppførte seg sånn for dama mi liksom. Nå kjenner ikke jeg hele sagen osv osv, Det finnes alltid 2 sider ved en sak UANSETT,

Men be han om å prøve å få snakka med ho å.

Hadde flytta for leeeeeenge siden,

Da betyr det at du ikke snakker bra nok, for da kan ho bare overhøre deg og fortsette, du må virkelig sette deg på bakbena, ta ta i ho når ho MINST Venter det. jeg tipper at dette er noe som må gjøres, å at det faktisk blir litt bedre etter på . Si det til gubben din å.

Hadde jeg vært mann, å hadde ikke jeg godtatt at mora mi soppførte seg sånn for dama mi liksom. Nå kjenner ikke jeg hele sagen osv osv, Det finnes alltid 2 sider ved en sak UANSETT,

Men be han om å prøve å få snakka med ho å.

Hadde flytta for leeeeeenge siden,
altså hun er psykisk syk så det går inn ene øret og ut andre :( bodd her snart 4 mnd... men nå flytter vi for godt :D
hun tørr ikke gå ut døren engang... men det er ingen unnskyldning for ting hun sier til meg ! man kan alltid stoppe ting man ikke burde si :) mannen min støtter meg hundre prosent og prøver selv, hun hører mindre på han for å si det sånn...

altså hun er psykisk syk så det går inn ene øret og ut andre :( bodd her snart 4 mnd... men nå flytter vi for godt :D
hun tørr ikke gå ut døren engang... men det er ingen unnskyldning for ting hun sier til meg ! man kan alltid stoppe ting man ikke burde si :) mannen min støtter meg hundre prosent og prøver selv, hun hører mindre på han for å si det sånn...

Godt at dere kommer dere ut ja :-) Herlig å ha en gubbe som står på sin side, min kan noen ganger bli litt feig i forhold til mora si :-) men nå er ikke det et stort problem for oss heldigvis, er jo ikke i nærheten av det du opplever :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Godt at dere kommer dere ut ja :) Herlig å ha en gubbe som står på sin side, min kan noen ganger bli litt feig i forhold til mora si :) men nå er ikke det et stort problem for oss heldigvis, er jo ikke i nærheten av det du opplever :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
det er helt forferdelig :( men godt at vi kommer oss ut :) glad gubben er 100 % på min side :) hehe, er ganske vanlig :p

Off, Kjenner jeg misliker ho bare jeg siter her :P hehehe

Men som frøkna over sier,. ER Såå gla jeg ikke har det problemet, men motsatt da, gubben kjefter ned mora si hvis ho prøver seg på noe.

Se det for dere, svigermor er 155,å gubben 163. men han er ginger da :P 'Sier jo sitt om temperamanget :P

Nei stå på ditt Babymaker!
Ikke hvis at du blir lei deg osv, vet det ikke er lett nå som vi er full av hormoner. men da føler ho at ho har vunnet, er derfor ho også fortsetter for å kjøre deg helt ned i kjellern. NOT COOL!

Off, Kjenner jeg misliker ho bare jeg siter her :p hehehe

Men som frøkna over sier,. ER Såå gla jeg ikke har det problemet, men motsatt da, gubben kjefter ned mora si hvis ho prøver seg på noe.

Se det for dere, svigermor er 155,å gubben 163. men han er ginger da :p 'Sier jo sitt om temperamanget :p

Nei stå på ditt Babymaker!
Ikke hvis at du blir lei deg osv, vet det ikke er lett nå som vi er full av hormoner. men da føler ho at ho har vunnet, er derfor ho også fortsetter for å kjøre deg helt ned i kjellern. NOT COOL!
jeg misliker henne sterkt for å si det sånn !
såpass ja haha :p jeg ser det for meg...

tusen takk tina pusen <3 jeg prøver så godt jeg kan jeg, men seriøst det er ikke lett :(
jeg kjenner til den at da føler man at man har vunnet når den andre personen gråter eller er lei seg. husker det var sånn ang mobbing på skolen min. nei :( men nå får jeg trøste meg med at jeg har verdens beste mann og snart får en baby sammen og har min herlige familie :) greit at det ikke er 100 % men satser mer der for å si det sånn <3

Back
Topp