B
babymaker
Guest
Hyl gråt på armen til min kjære nå.. takket være svigermor... var spydig og mente jeg forlanger mye 
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke det flyttedagen? Noen få timer, så får du henne på avstand. Da ordner alt seg, skal du seHyl gråt på armen til min kjære nå.. takket være svigermor... var spydig og mente jeg forlanger mye
Det skal bli godt å komme seg bort babymakerInntil da, pust rolig og hold deg mest mulig unna henne. Ikke lett når man bor under samme tak jeg vet..... Du får ihvertfall en stor klem herifra.
Og vet du hva min svigermor sa her om dagen?? "Jeg skjønte nesten du var gravid, for du hadde ikke lagt på deg sånn som du pleier"
Jo takk du.... Noen er bare så "herlige"![]()
Flytter om noen timerIkke det flyttedagen? Noen få timer, så får du henne på avstand. Da ordner alt seg, skal du se![]()
JaDet skal bli godt å komme seg bort babymakerInntil da, pust rolig og hold deg mest mulig unna henne. Ikke lett når man bor under samme tak jeg vet..... Du får ihvertfall en stor klem herifra.
Og vet du hva min svigermor sa her om dagen?? "Jeg skjønte nesten du var gravid, for du hadde ikke lagt på deg sånn som du pleier"
Jo takk du.... Noen er bare så "herlige"![]()
You go girl ;-) sagt fra jeg ogåååh,jeg er så gla jeg ser min bare 1 gang i året, men på den tiden så får ho meg til å klikke. Jeg sier ifra *les kjefter ol* jeg da. Saå da holder ho kjeft.
Tåler ikke når folk skal "sette" meg på plass ol.
JaFy f... noen er herlige ja..
I dag er dagen babymaker! Bare å telle timer og minutter nå. Ikke dager eller uker. Snart fri
Hold ut![]()
Stor klem tilbake <3Stoooe klem til deg ❤
Hvor gammel er du egentlig babymaker? Er jo mange som undervurderer unge mødre vet jeg, kan jo være det som plager henne?
jeg blir 23 i februar![]()
såpass. hyggelig svigermor.... jeg og han har sittet å bestemt møbler, også så vi noen andre møbler som vi hadde lyst på. jeg skrev ned og da kommenterte henne at jeg bare forlangte alt av hanDa syns jeg ikke du er så ung at det kan rettferdiggjøre en sånn oppførsel nei.. hvordan er det hun mener du utnytter den stakkars sønnen hennes da? Litt typisk egentlig, min svigermor "konkurrerer" med meg, og ble litt sur da sambo feiret jul med meg og min familie og IKKE hadde det helt forferdelig
værste er at jeg snakker til henne og hun fortsetter :OSagt det før å sier det igjen, Be ho om å passe på sitt eget liv, så kan du å din sambo passe på deres Eget.
Dere blir tross alt en familie snart, å hvis ikke du eller kællen din konfronterer den dama, ååå guud, du kommer til å slite med ho fremover etter at ungen er født også.
Just saying.