:(

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Må desverre forlate dere. Jeg fødte lille jenta mi onsdag natt, men hun var så liten og hadde så umodne lunger så hun døde fredag kveld. Alt er bare vondt og trist. Kos dere videre med babyen/e deres <3
 
Forferdelig trist og lese :'(. finner ikke riktige ord og skrive, ubeskrivelig vondt!! Sender deg uendelig med trøste klemmer..
 
Så trist å høre!! :( Håper at dere har mange rundt dere som kan støtte dere nå...
 
Utrolig lei meg på deres vegne! Masse masse klemmer til dere.. Og den største medfølelse.. Kondolerer!
 
Så ufattelig trist! <3 Føler veldig med deg, siden jeg fødte gutten min i uke 22 sist svangerskap.. Håper du har mange rundt deg som er der for deg, og som du kan prate å dele dine tanker med. Sikker på at hun var verdens fineste jente <3 Ta tiden til hjelp.. Det er vanskelig å se for seg at livet kan bli bra igjen, men det blir det! Man lærer seg og leve med sorgen, og ikke i den <3

Ta gjerne kontakt med meg om du ønsker å prate :)
 
Dette var trist å høre!! sender mange gode klemmer!
 
så forferdelig trist! kondolerer til dere! Lykke til videre!
 
Ord blir fattige.....Kjempetrist å høre :-( Sender en kjempetrøsteklem
 
Å nei!!! :(
Så fryktelig trist!! Ta vare på deg selv <3 Klem!
 
Så ufattelig trist. Sender mange varme tanker til dere.
 
Så utrolig trist!:(
Kondolerer så masse!
Sender mange varme tanker, ta vare på hverandre!
 
Ånei, så forferdelig trist.... Jeg håper du har folk rundt deg som tar vare på deg!
 
Så utrolig leit! Det var jo ikke sånn det skulle gå! Sender deg min dypeste medfølelse og en stor klem!
 
Å nei så trist! Kondolerer så mye, sender en kjempeklem
 
utrolig trist å lese! Håper det går bra med dere under omstendighetene.
 
:'( jeg syns det holdt med oss som født etter ul jeg :( så ufattelig trist :(
finnes desverre ingen ord som kan trøste deg!
sender deg en megaklem!!!
 
Føler med deg i sorgen, og sender deg gode, varme klemmer og tanker<3
 
Back
Topp