:(

CandyCrush

Glad i forumet
Trenger en liten klapp på skuldra nå tror jeg..

Sliten over alt i hele kroppen, gleder meg til uka er omme å mannebeinet kommer hjem etter fem uker på jobb.. :-)

Er 9 uker på vei, å vært mye plaget med kvalme siden starten.. De siste dagene har kvalmen vært som blåst bort, å mye vondter nederst i magen, type menssmerter. Men ingen blod *kryss i taket* Håper bare at alt går rette veien!
er sååå bekymret.. *sukk*

Sitter som ett slakt i sofaen nå, med tusen tanker igjennom hodet..

Sender en klem herfra jeg !! =)
Du bekymrer deg nok uten grunn skal du se =)
Kvalmen skal jo begynne å gi seg for mange nå =)

Blir godt når mannen kommer hjem ! =)

huff, sender deg en Stooooooor bamse klem, å sier at dette kommer til å gå helt fint :) :3some

Ååå, tusen takk! Klemmer tilbake!

*krysser fingrene* Har jo ikke lyst å forlate alle dere snupper her inne :-)

eg og har mye vondt denne gangen, ikke sånn sist! MEN akkurat i sted så hørte eg hjerte til baby med doppleren! så da skal eg og du bare slappe av og vite det at det mest sannsynlig bare er magen som strekkes og tøyes! :)

Nei, det er akkurat det, jeg kan ikke huske at det var sånn sist! Men da slapper jeg av da! :-D Deilig at du hørte hjertet! :-)

*klapper deg på skuldra* Du har vært kjempeflink xsmile5 Og den kvalmen som er borte er sikkert ikke noe uvanlig. Den har blitt borte her og. Kommer sikkert til å gå så fint :)

Sender en trøsteklem, og kan fortelle at jeg og har en del mensmurringer nederst i magen. Jeg hadde det overhode ikke det med de to første. Er heller ikke kvalm, og har ikke vært det i det hele tatt. Og om mandag som var, så var jeg på ul og så hjertet til lille klumpen banke. Så tror heller ikke du har noe å bekymre deg for:) Bare å nyte resten av tiden

uff, mange bekymringer som hører med et svangerskap..... Jeg er også 9 uker, og har slitt med skikkelig kvalme og oppkast, men nå de 2 siste dagene har jeg ikke kastet opp og kvalmen er der bare litt sånn innimellom... Så tror ikke du skal bekymre deg pga kvalmen, heller glede deg over at den forduftet litt:) Når det kommer til de menslignende smertene du har, kan det jo være de kommer av stress?!? Jeg har en mann som også er vekke flere uker i strekk, og nå som jeg er gravid merker jeg ganske mye mer på kroppen når mannen er vekke... Kjenner ryggen verker, magen strekkes og alle slags rare ubehageligheter.... Og når han kommer hjem, er alt mye roligere i denna kroppen:) Håper du blir bedre når din mann kommer hjem og du får slappet litt mer av:):) God klem til deg xsmile5

Er snart 9 uker på vei,kvalmen ga seg i begynnelsen av denne uken :) har også smerter i magen,nesten som mens smerter men ikke like ille,regner med det bare er vokse smerter. Skal til ul på tirsdag :)

Takk, dere er nå så snille! Blir litt roligere nå :)

Gleder meg til han kommer hjem, å tror nok det blir bra da :) Har å tenkt at det kan være stress, for kjenner at når det nærmer seg den femte uka er jeg gjennomsliten, uansett om gravid eller ei.

Legen ville sykemelde meg når jeg var der pga kvalmen. Men jeg sa nei, dumme meg. Er ikke lenge siden jeg begynte i jobben, ett års vikariat. Mange som allerede er mye borte. Og vil ikke ødelegge sjangsene mine for en jobb der i ettertid.....

stor klapp og klem fra meg!:)

Back
Topp