:(:(:(:(:(

Vet så altfor godt hva du prater om! Mistet selv i vinter, og fikk liksom aldri noe riktig svar :/ Var på UL uka etter jeg begynte å blø, og fikk se en ganske så tom livmor!
 
Vet så altfor godt hva du prater om! Mistet selv i vinter, og fikk liksom aldri noe riktig svar :/ Var på UL uka etter jeg begynte å blø, og fikk se en ganske så tom livmor!
 
Nei dette unner jeg virkelig ingen andre å måtte gjennomgå...:( det er SÅ ubeskrivelig vondt at det finnes ikke ord nok til å dekke smerten... veldig tidlig, men likevell et lite liv for meg. Dette skulle ha vert vårt sommermirakel..<‘3 Uansett hvor teit det måtte høres ut, så vil jeg alltid bære med meg denne lille sjelen i mitt hjerte <3 


 
Det er så utrolig trist å høre.  :(
Sender deg en stor trøste klem i vanskelig periode
 
Hjertelig takk for mange fine ord... Håper det kommer en dag om så ikke alt for lenge der jeg ikke kan glemme, men godta at det gikk som det gikk med spira vår.. Akkurat nå er det bare vondt, sårt, urettferdig og helt umennesklig å sitte å kjenne på disse smertene som driver ut alt det spira skulle vokse seg stor og sterk på.. Prøver å tenke at spira mest sannsynlig ikke var frisk, og at det var til det beste for den.. men den tanken gir meg sannelig ikke mye trøst her jeg sitter og bare kjenner på hvor vondt det gjør i både kropp og sinn...
 
Hjertelig takk for mange fine ord... Håper det kommer en dag om så ikke alt for lenge der jeg ikke kan glemme, men godta at det gikk som det gikk med spira vår.. Akkurat nå er det bare vondt, sårt, urettferdig og helt umennesklig å sitte å kjenne på disse smertene som driver ut alt det spira skulle vokse seg stor og sterk på.. Prøver å tenke at spira mest sannsynlig ikke var frisk, og at det var til det beste for den.. men den tanken gir meg sannelig ikke mye trøst her jeg sitter og bare kjenner på hvor vondt det gjør i både kropp og sinn...
 
Hjertelig takk for mange fine ord... Håper det kommer en dag om så ikke alt for lenge der jeg ikke kan glemme, men godta at det gikk som det gikk med spira vår.. Akkurat nå er det bare vondt, sårt, urettferdig og helt umennesklig å sitte å kjenne på disse smertene som driver ut alt det spira skulle vokse seg stor og sterk på.. Prøver å tenke at spira mest sannsynlig ikke var frisk, og at det var til det beste for den.. men den tanken gir meg sannelig ikke mye trøst her jeg sitter og bare kjenner på hvor vondt det gjør i både kropp og sinn...
 

God natt kjære spire som svever i det fri,

du forlot så alt for tidlig ditt lille lune hi.

Allerede var du elsket,

tross ditt hjerte ei fikk slå.

Jeg kjente deg fra første dag

du i min mage lå.

Vi ønsker deg tilbake, dit hvor du hører til.

I vårt liv, i våre armer skal du få hvile når du vil.

 

ForAlltidUng skrev:

God natt kjære spire som svever i det fri,

du forlot så alt for tidlig ditt lille lune hi.

Allerede var du elsket,

tross ditt hjerte ei fikk slå.

Jeg kjente deg fra første dag

du i min mage lå.

Vi ønsker deg tilbake, dit hvor du hører til.

I vårt liv, i våre armer skal du få hvile når du vil.




Sterke ord emoticon
 


ForAlltidUng skrev:

God natt kjære spire som svever i det fri,

du forlot så alt for tidlig ditt lille lune hi.

Allerede var du elsket,

tross ditt hjerte ei fikk slå.

Jeg kjente deg fra første dag

du i min mage lå.

Vi ønsker deg tilbake, dit hvor du hører til.

I vårt liv, i våre armer skal du få hvile når du vil.



Kjempe fine ord.. Feller tårer på jobb.. Skjedde d samme med meg lille julaften i fjor 11+3uker, føler så med deg å håper en spire sitter fort igjen hos deg.. Masse masse klemmer igjen te deg!!!
 
Kjenner jeg trenger å skrive for å bearbeide.. dette kommer til å ta litt tid kjenner jeg! :(
men lillesøsterellerbror, og dere andre som har mistet: hvor lenge varte smertene? Da tenker jeg på de fysiske smertene, for de psykiske vil nok alltid være med meg...

Føler virkelig med alle andre som har gått i gjennom dette og som går igjennom dette i skrivende stund.. INGEN fortjener å oppleve slikt...:(
 


ForAlltidUng skrev:
Kjenner jeg trenger å skrive for å bearbeide.. dette kommer til å ta litt tid kjenner jeg! :(
men lillesøsterellerbror, og dere andre som har mistet: hvor lenge varte smertene? Da tenker jeg på de fysiske smertene, for de psykiske vil nok alltid være med meg...

Føler virkelig med alle andre som har gått i gjennom dette og som går igjennom dette i skrivende stund.. INGEN fortjener å oppleve slikt...:(


Jeg var ganske "heldig" om d i d hele tatt går ann å bruke d ordet.. Jeg hadde ingen fysiske smerter.. Startet med litt blødninger,tok seg opp en del.. Gikk til GL å fikk pille for å få ut alt.. fikk piller for kvalme og henvisning til legevakt om d skulle bli for fysisk vondt,men d ble heldigvis aldri d..

Men den psykiske tok tid...

Men trøst deg med at d blir litt letter etter hvert, bruk tiden til hjelp:)
 
Back
Topp