:(:(:(:(:(

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
tror ikke dette går veien for oss...:(:( har fått time på legevakta idag. Blødning og konstante smerter...:(:(:(:(

ånei, så trist å lese....

lykke til!!!

Nei Nei Nei ForAlltidUng :(

Masse lykke til på legevakten, håper det går rette veien likevel....

Sender en STOR klem

nei......så trist...

Masse lykke til på legevakta...

Mange klemmer

Å nei, så trist. Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig.

Nei så vondt, håper de er greie med deg på legevakta, men det er vel ikke stort de kan gjøre....

Uff det var trist. :(
Men neste gang sitter den<3

Sender deg en stor trøsteklem.

:’( ja, dette er skikkelig vondt... både fysisk og psykisk.. jeg begynte jo å gråte da jeg kom inn til legen, og han spurte hvorfor jeg var lei... fordi jeg ikke vil at det skal gå denne veien, sa jeg. Hvilke vei? spurte han. -At jeg mister, svarte jeg igjen.. Men han mente at jeg ikke burde være redd for det, selv om jeg hadde blødd i flere timer og hadde smerter. Mens sykepleieren som kom til meg senere da jeg skulle ta hcg-prøve, prøvde å trøste meg med at det ofte var til det beste at det endte «på denne måten», fordi noe mest sannsynlig var galt. Altså hun mente at jeg aborterte, mens legen mente at det var stor like stor sannsynlighet for at jeg ikke aborterte.. Men JEG kjenner på meg at jeg mister :’( -og det er helt jævlig. Blør og har smerter fortsatt...

Huff, får vondt av deg! Høres jo ikke akkurat bra ut, men krysser fingrene for at d er legen som har rett! Sender deg en klem.

Huff så fælt snupp *klemmemassepå*

Men har du ikke fått noe klart svar på hva som skjer med deg?
Er det bare hva de tror de går ut fra?

Kjære søte deg, de må da vel kunne gi det et svar!!

Huff, tenker på deg, vet det ikke hjelper så mye, men litt hjelper det.

har det ikke noe godt i det hele tatt akkurat nå... jeg som tenkte det at med så sterke og mange symptomer på graviditet såpass tidlig burde være positivt.. men der har jeg nok tatt grundig feil..:(

men nei, jeg fikk ikke noe ordentlig svar... legen prøvde å overbevise om at det ikke trengte å være en sa, mens sykepleieren antydet til at det var en sa.. selv kjenner jeg som sagt at jeg virkelig ikke har troen på at dette kan være noe bra!! :(:( åhh, vi som gledet oss SÅ mye allerede.. :( tok nå der der blodprøven, og skal tilbake på onsdag for å ta en ny en.. men egentlig vet jeg ikke om jeg orker det. Vet jo svaret uansett, og å få det svart på hvitt blir bare enda en sorg...:’(

Huff, jeg kan ikke si jeg vet hvordan du har det, for jeg har aldri mistet.

Men jeg fikk føle litt på skrekken, da jeg begynte å blø på torsdag.
Og så vente på prøvesvar på fredag om hcg hadde steget eller sunket.

Men jeg for min del ville nok ha tatt den andre prøven så jeg fikk et klart svar.
Sorgen er dere jo i nå, og det å ikke vite helt sikkert ville for meg vært verre.

Tenker masse på deg snupp.
Det var ikke dette jeg så for meg skulle skje for deg ;-(

Vit at jeg er her for deg om du føler for å tute litt *klem*

Fikk svar på hcg-prøven nå, og den var på 11... :( og jeg vet jo selv at det er alt for lavt til å være nermere 5 uker. Nå kommer det klumper sammen med masse blod også, så jeg føler ikke helt for å ta ny hcg-prøve. 30-400 i hcg er vell normalen for uke 4-5, og ja jeg vet nøyaktig når jeg ble gravid... spira vår klarte seg ikke :(:(:(:(:(

Amahel skrev:
Huff, jeg kan ikke si jeg vet hvordan du har det, for jeg har aldri mistet.

Men jeg fikk føle litt på skrekken, da jeg begynte å blø på torsdag.
Og så vente på prøvesvar på fredag om hcg hadde steget eller sunket.

Men jeg for min del ville nok ha tatt den andre prøven så jeg fikk et klart svar.
Sorgen er dere jo i nå, og det å ikke vite helt sikkert ville for meg vært verre.

Tenker masse på deg snupp.
Det var ikke dette jeg så for meg skulle skje for deg ;-(

Vit at jeg er her for deg om du føler for å tute litt *klem*

Mange takk... du er så god!! <3 

Ånei, så forferdelig trist å lese :( Kan ikke sette meg inn i det, for jeg har aldri vært gjennom det selv. Men kjenner til frykten. Håper det går greit med deg, og at dere klarer dere gjennom dette, og ønsker å prøve på nytt. Tenk på det sånn, at hvis det var ment for at dette skulle skje, så var det bra at det skjedde såpass tidlig i svangerskapet. Ønsker deg lykke til, og håper dere fortsetter å prøve <3 *klemme*

Ånei, dette var trist å lese :( Kan bare forestille meg hvordan du har det. Det må være helt forferdelig...

Håper dere kommer dere fort igang igjen og snart har en ny spire som sitter i 9 mnd.

Stor klem til deg.

Så trist, unner ingen det du går i gjennom nå. Selvom det er tidlig i svangerskapet har man jo rukket å begynne å glede seg. Krysser fingrene for at spiren snart sitter igjen.

Back
Topp