...

Jeg har aldri brukt EL tester, så har ikke noen tips der, men er graviditetstesten positiv er du nok gravid! (en strek er en strek!) Gratulerer! 

Gravid vet jeg at jeg er :) Men "problemet" er at jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei.

For meg er det ett problem at jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei. Man får ikke akkuratt UL av den årsaken...vil jeg tro....

Leste litt fort, så fikk ikke med meg det du spurte om... :) 

Hva med en av de digitale testene, med ukesindikator? Evt en tidlig UL om noen uker for å fastslå termin? 

Mange blir jo flyttet på uansett ved ordinær UL, jeg ble ikke flyttet mer enn en dag sist, men følte hele tiden at jeg var en uke lengre på vei enn både ordinær UL og menstermin, så lillegutt ble født 8 dager før ordinær UL termin! Hadde visst "rett" jeg!

Har tenkt på de med ukesindikator, men om jeg er 5+5 viser det da? eller står det bare 2-3? 3-4? 4+? om du skjønner, hehe.

Sendte faktisk mail til billigetester.no med bilde. For hun der inne så det ut som at jeg hadde EL der. Med tanke på at jeg fikk svak positiv 21-22.Sepmteber- altså 2 uker etter EL...så høres jo det egentlig logisk ut da.

Jeg skal på tidlig UL uansett, men tenkte ikke å dra før i uke 10-11. Men om det er 2 ukers forskjell- så kan jeg ende opp med å komme der i uke 8 i steder for uke 10- er så stor forskjell på uker når de er så liten.

Blir gal  hehe

Back
Topp