S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du bør ikke føre applikatoren så langt inn at det stopper - det gir sammentrekninger, som du selv sier. Det er vel en selvfølge når man vet at man er disponert for det. Det står også i pakningsvedlegget at applikatoren bare skal føres så langt inn som det kjennes behagelig. Ser ellers ikke at det står noe om at medisinen kan føre til for tidlig fødsel. Det kan derimot bakteriell vaginose, så du bør nok gjennomføre behandlingen selv om det er ubehagelig der og da.Nedsig skrev:
Det stod i HI at du fikk sammentrekninger 'for jeg førte den jo inn til det sa stopp'. Beklager at jeg ikke forstod at du mente noe helt annet. Hvis fastlegen din ikke forstår hvorfor du har fått medisinen så foreskriver han sikkert en ny? Sykehuset har vel avveid risikoen ved å få kynnere av selve utførelsen av behandlingen, opp mot risikoen ved å føde for tidlig av infeksjonen du har.Nedsig skrev:
< br /> Innlegget ditt stilte spørsmålet "Dette kan umulig være bra for gravide?", og det var det jeg svarte på. Når du beskriver at du får sammentrekninger etter anstrengelsen ved å føre inn applikatoren samt at den ble ført for langt inn (slik du skrev det i HI) så er det ikke så rart å forestille seg at det er nettopp det som er årsaken, og ikke medisinen i seg selv. Hvis du står i fare for å føde for tidlig ved hver eneste sammentrekning så burde du jo legges inn, dersom du er så tidlig i forløpet at det ikke er ønskelig med fødsel ennå.