*

smash

Forumet er livet
VIP
*

Dette var veldig kjedelig, men om du er villig til å betale litt ekstra så kan sikkert den fotografen eller en annen fotograf komme å ta bilde av jenta di :)

må si jeg synnes det er dårlig hvis de ikke har fått til å ta et portrettbilde
Der jenta går så fikk vi en konvulutt hvor det sto, portrett og  gruppe bilde , krysset vi av på begge ble det tatt portrettbilde.

Jeg vet ikke hvordan de praktiserer dette med dere, men i barnehagen der jeg jobbet var det fotografen som hadde oversikt over hvem som var blitt tatt portrettbilde av.. På forhånd hadde han fått svarslipper fra foreldrene der de krysset av hvilke bilder de ønsket. De ansatte i barnehagen bare hentet de som var nestemann.

Uansett er det veldig kjedlig for deg og jenta di. Hun får sikkert komme inn til fotografen for å ta et portrettbilde for den samme prisen. 

Har ikke fått noe skjema, så derfor ringte jeg bhg for sikkerhets skyld...
Syns det er fryktelig kjipt, siden er siste året... :'(

Kjipt når du hadde gitt beskjed....

Samme skjedde her gitt!!
Det er døds kjipt, men desverre ingenting å få gjort med den saken....

Rekekreke skrev:
Samme skjedde her gitt!!
Det er døds kjipt, men desverre ingenting å få gjort med den saken....

Fytti, det er så dårlig! Jeg klikker snart!!!
Tenkte å ringe en av de andre bhg her jeg bor, så hvis de ikke har tatt bhg bilder enda, så kan jenta mi dra til den bhg.

Du får trøste deg med tanken på at om dette er skrekkelig opprivende, ja, da har du det i grunn ganske bra.

Fikk du vite noe om hvorfor det ikke var blitt tatt portrettbilde? Ble det glemt eller har det skjedd en misforståelse?

FrkPedersen skrev:
Fikk du vite noe om hvorfor det ikke var blitt tatt portrettbilde? Ble det glemt eller har det skjedd en misforståelse?

Samme tenkte jeg...!
Har du fått noen forklaring? Eller tror du at de har gjort det "med vilje"?

Ann_C skrev:

FrkPedersen skrev:

Samme tenkte jeg...!

Aner ikke... Jeg ringte inn å sa mine jenter skulle ta portrettbilder, og da sa ho at ho skulle skrive det ned..

Betty Poop skrev:
Du får trøste deg med tanken på at om dette er skrekkelig opprivende, ja, da har du det i grunn ganske bra.

Ja, skikkelig trøst du..Sånne småting betyr veldig mye for meg.. Derfor syns jeg det var fryktlig kjipt... (hadde en veldig dårlig dag fra før av, så var denne "lille" tingen som gjorde at det rant over....)

smash skrev:

Ann_C skrev:

FrkPedersen skrev:

Samme tenkte jeg...!

Aner ikke... Jeg ringte inn å sa mine jenter skulle ta portrettbilder, og da sa ho at ho skulle skrive det ned..

Skjønner at du synes det er kjipt uansett grunn, men jeg tror jeg ville hørt med dem i morgen om hva som har hendt. Selvfølgelig er det sannsynlig at det har skjedd en glipp blant personalet eller en svikt i kommunikasjonen, men det kan jo også hende at fotografen selv har holdt oversikt over listene og glemt henne. 

når jeg leste overskriften tenkte jeg at det hadde skjedd noe i bhg som gikk grovt ut på sikkerhet eller omsorg fra de ansatte og når jeg leste at det kun var om et bilde tenkte jeg "herregud er det noe å grine for da?". Det er jo bare å gå til fotograf å få tatt et portrettbilde da! værre er det ikke.Gjør du aldri feil kanskje? bhgpersonell og fotografer er bare mennesker de også, sånt skjer. ikke det værste. Og dersom barnehagen har gjort en feil ved å ikke klare å ha oversikten kun med muntlige beskjeder så be de ordne en ny dag for fotografering.

det er mange barn som skal fotograferes. slike dager er travle i en barnehage.
er menneskelig å feile, både for fotografer og ansatte.

FrkPedersen skrev:

smash skrev:

Ann_C skrev:

FrkPedersen skrev:

Samme tenkte jeg...!

Skjønner at du synes det er kjipt uansett grunn, men jeg tror jeg ville hørt med dem i morgen om hva som har hendt. Selvfølgelig er det sannsynlig at det har skjedd en glipp blant personalet eller en svikt i kommunikasjonen, men det kan jo også hende at fotografen selv har holdt oversikt over listene og glemt henne. 

Det er bhg som skal skrive ned navnene, for så å gi til fotografen.
Ho i bhg a at darta mi sitt navn ikke stod der, så det er bhg sin feil.
Men jeg har kanskje ordnet det med en annen bhg, så ser ut til at det ordner seg:)

Mrs Lutz skrev:
når jeg leste overskriften tenkte jeg at det hadde skjedd noe i bhg som gikk grovt ut på sikkerhet eller omsorg fra de ansatte og når jeg leste at det kun var om et bilde tenkte jeg "herregud er det noe å grine for da?". Det er jo bare å gå til fotograf å få tatt et portrettbilde da! værre er det ikke.Gjør du aldri feil kanskje? bhgpersonell og fotografer er bare mennesker de også, sånt skjer. ikke det værste. Og dersom barnehagen har gjort en feil ved å ikke klare å ha oversikten kun med muntlige beskjeder så be de ordne en ny dag for fotografering.

Jaja, så er det bare en liten filleting for deg, men slike ting betyr mye for meg.
Det er hennes siste år i bhg, og et minne for livet.
Det at jeg sippa i bilen hadde igrunn ikke så veldig mye med det her å gjøre, men det fikk bare begeret til å renne over...
Og det å dra til en fotograf et annet sted, blir ikke det samme som å gjøre det i bhg..
Det skal jo liksom være minner fra bhg, og ikke bare "et bilde".

¤Sunshine¤ skrev:
det er mange barn som skal fotograferes. slike dager er travle i en barnehage.
er menneskelig å feile, både for fotografer og ansatte.

Fullstendig klar over det, men kan man ikke bli skuffa selvom d "bare" er mennesker?

Skjønner du er skuffa!

Håper barnehagen (og fotografen) kanskje lærer av dette, så de får en annen praksis på det hele!

Hjelper det å ta bilde i en annen bhg da? Det er jo ikke "hennes" bhg da..?

Back
Topp