Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme skjedde her gitt!!Rekekreke skrev:
Det er døds kjipt, men desverre ingenting å få gjort med den saken....
Ann_C skrev:
Fikk du vite noe om hvorfor det ikke var blitt tatt portrettbilde? Ble det glemt eller har det skjedd en misforståelse?FrkPedersen skrev:
Samme tenkte jeg...!
Har du fått noen forklaring? Eller tror du at de har gjort det "med vilje"?
Du får trøste deg med tanken på at om dette er skrekkelig opprivende, ja, da har du det i grunn ganske bra.Betty Poop skrev:
smash skrev:
Ann_C skrev:
Fikk du vite noe om hvorfor det ikke var blitt tatt portrettbilde? Ble det glemt eller har det skjedd en misforståelse?FrkPedersen skrev:
Samme tenkte jeg...!
Aner ikke... Jeg ringte inn å sa mine jenter skulle ta portrettbilder, og da sa ho at ho skulle skrive det ned..
FrkPedersen skrev:
smash skrev:
Ann_C skrev:
Samme tenkte jeg...!
Aner ikke... Jeg ringte inn å sa mine jenter skulle ta portrettbilder, og da sa ho at ho skulle skrive det ned..
Skjønner at du synes det er kjipt uansett grunn, men jeg tror jeg ville hørt med dem i morgen om hva som har hendt. Selvfølgelig er det sannsynlig at det har skjedd en glipp blant personalet eller en svikt i kommunikasjonen, men det kan jo også hende at fotografen selv har holdt oversikt over listene og glemt henne.
når jeg leste overskriften tenkte jeg at det hadde skjedd noe i bhg som gikk grovt ut på sikkerhet eller omsorg fra de ansatte og når jeg leste at det kun var om et bilde tenkte jeg "herregud er det noe å grine for da?". Det er jo bare å gå til fotograf å få tatt et portrettbilde da! værre er det ikke.Gjør du aldri feil kanskje? bhgpersonell og fotografer er bare mennesker de også, sånt skjer. ikke det værste. Og dersom barnehagen har gjort en feil ved å ikke klare å ha oversikten kun med muntlige beskjeder så be de ordne en ny dag for fotografering.Mrs Lutz skrev: