***** :( :(

Fly

Elsker forumet
Jeg blør :( Bittelitt, og friskt blod men blod :( Gruer meg til å gå på do! Ååååå :( Vil ikke at dette skal skje igjen!

ånei..skjønner du blir bekymret da.. jeg vet ikke så mye om blødninger i svangerskap, men har hørt at om det er i små mengder uten smerter er det ganske normalt..krysser fingrene for at det går bra! :) *trøsteklem*

Håper det aller beste for deg! Jeg har lest at ca 30% opplever blødninger i svangerskapet uten at det er noe farlig, håper du er en av dem!!

Uff, håper det går bra selv om du har blødninger :(

å nei :( Håper det bare er en liten blødning og ikke noe mer !

krysser fingrene for at det er en helt uskyldig blødning! *storklem*

æsj..kjenner følelsen..men er det mye? Jeg har hatt noen dager innimellom med mer eller mindre blodblandet slim- vært mer rosa enn skikkelig rødt og har ikke trengt truseinnlegg for det- men jeg fikk helt skjelven likevel..samme hvor mye en leser det er normalt..

Krysser fingre og alt som krysses kan for at det er heeelt normalt og ufarlig :)

Håper det er helt ufarlig! Jeg blødde noen dager med førstemann, men det var ganske lite hver dag. Det gikk helt fint :) Håper det samme for deg!

Krysser fingre for at alt er fint :) Jeg spottet tidligere i sv.skapet og det har gått over (bank i bordet).

Åhhh :-( den følelsen :-(( håper virkelig på det beste for deg!!!

*JanuarSpire2013* skrev:
ånei..skjønner du blir bekymret da.. jeg vet ikke så mye om blødninger i svangerskap, men har hørt at om det er i små mengder uten smerter er det ganske normalt..krysser fingrene for at det går bra! :) *trøsteklem*

signere. krysse fingrene for deg! klem :)

Skjønner godt at du blir bekymrett men om det er noen trøst blødde eg ganske mye og leeenge med snuppa mi uten at det var noe galt det positive med det var at eg fekk  2 tidlig ul noe som me hadde stoor glede av. krysser fingrene for at alt går bra vil veldig gjerne ha deg her me var på samme forum sist og men da hadde eg ant nick

Huff, ønsker det beste for deg, håper virkelig det ikke har noen betydning med bittelitt blod *krysser fingrene alt jeg kan* Klem <3

Back
Topp