.

Er oppblåst...men tror ikke at magen har vokst..??

Jeg har noen kg for mye fra før av, men jeg føler selv at magen er blitt større :P hehe
Får liksom ikke til å trekke den inn :P

men om andre ser det tror jeg ikke :P

Amourica skrev:
Jeg har noen kg for mye fra før av, men jeg føler selv at magen er blitt større :P hehe
Får liksom ikke til å trekke den inn :P

men om andre ser det tror jeg ikke :P

Samme hos meg også! Ligger jeg på ryggen, blir den jo mindre..men fortsatt en kul der:-P

Klarer nesten ikke å ligge på magen jeg :P det er egentlig bare ubehagelig...

Føler og at alt av tøy sitter for stramt :P så må vel investere i mammatøy om noen uker :P

Æ synes æ sjer bra ut t å værra gravid æ,hihihi Klean stramme litt,men d e jo bærre sexy!!;)

Tuppeline skrev:
 Æ synes æ sjer bra ut t å værra gravid æ,hihihi Klean stramme litt,men d e jo bærre sexy!!;)

Du var bare griselekker du

Amourica skrev:

Tuppeline skrev:

Du var bare griselekker du

Takk, æ veit Føle mæ ekstra sexy når æ e gravid

Stor mage her og. Stram og fin, men er bare luft. Husker det fra forrige gang, var kjempeoppblåst de første mnd.
Men gleder meg til babykulen kommer

Åååååååh,d blir stas når man får stor å fin gravidmage

Tuppeline skrev:

Hæhæhæhæ, finere blir vi:-D:-D

Venter kanskje flere enn en du da;)

Side skrev:

E nok bærre 1 ja å masse mat

Side skrev:

Side skrev:

Jeg er ganske spent. Husker 1. at da kom magen en stund etter ordinær Ul. Med nr 2. hadde jeg en liten antydning til mage da vi var på ul.. Så blir rart å se denne gangen da

Miramarmora skrev:
Jeg er ganske spent. Husker 1. at da kom magen en stund etter ordinær Ul. Med nr 2. hadde jeg en liten antydning til mage da vi var på ul.. Så blir rart å se denne gangen da

Samme her faktisk,så e speinnt på når magen kjæm gangen her :)

Venter nr 1 her...og jeg merker godt magen :o
Har en del til overs fra før, så tenkte det kunne ta laaaang tid før det skulle skje!
Målte magemålet uke 5...uke 7 hadde jeg plutsli 5,5cm mer :O
Dette blir vanskelig å holde hemmelig fremover....

Amourica skrev:
Klarer nesten ikke å ligge på magen jeg :P det er egentlig bare ubehagelig...

Føler og at alt av tøy sitter for stramt :P så må vel investere i mammatøy om noen uker :P

Sliter med det samme, føler meg ikke komfortabel med annet enn joggebukser og hettegensere :P Alt sitter så stramt, og jeg som er sååå innmari oppblåst. Det er umulig å trekke magen inn. Blir nok mammatøy ganske snart ja ;)

Back
Topp