..

Nr.2 på vei!

Blir kjent med forumet
Vet dette ikke har noe å gjøre her inne, men må få det ut ett sted.
Samboeren min skal til Riga på firmatur med mesteparten av kollegaene sine i helgen, og jeg bekymrer meg såååå mye akkurat nå.. Er på gråten heeele tiden, for livredd for å miste iløpet av helgen uten ham ved siden av meg, og redd for at han skal komme bort fra meg, så jeg blir alenemor for 2 :-((

ÆÆÆÆH, Hormonbrus!!!

Selvfølgelig har det her inne å gjøre! Vi må vel kunne prate og klage om annet enn det som har med småfrøene å gjøre?! Dessuten har det med småfrøet ditt å gjøre når du er redd og ikke har det bra :) Føler med deg!!

Forstår deg godt! Men tenk positive tanker så går dette kjempe fint! :) Vi er her og støtter deg heeeele helgen hvis du blir prate syk eller redd emoticon

Du har rett der, men skjønner ingenting jeg. Har jo vært såååå glad på vegne av forloveden min helt siden han fortalte de skulle på tur, ettersom at det er hans første flytur\utenlandstur, og jeg unner ham virkelig det. Men de to siste dagene har jeg grått bare jeg har tenkt på at han drar, jeg vet jo at han ikke drar ikveld og aldri i livet kommer tilbake, men har en dårlig følelse.

Føler meg suuuper dum her jeg sitter å hulker! :-P

Åååh, så skjønne dere er :-))
Synes hormoner er noe dritt :P

Føler med deg, er nok de hormonene som gjør det litt værre enn det egentlig er.. prøv å tenk posetivt, selv om det kanskje ikke er så lett.. prøv å kom deg litt ut, være med venner eller familie for å ha noe annet å tenke på, eller at tiden skal gå litt fortere til han kommer igjen igjen.
Vi støtter hverandre her inne, bare ta kontakt om du trenger å skravle litt :)

Jeg ville egentlig sagt det til han før han reiste. Sagt hva du tenker, men at du vet det er hormonene, og at du unner han turen kjempemasse.... så han kanskje skjønner hvorfor du går å er lei deg før han skal dra :) Det beste er at han drar met ett smil, og at du sitter igjen med ett smil :)

Men uansett så har du ihvertfall mange her inne som du kan snakke med :)

Klem

Back
Topp