B
*Becca*
Guest
Jeg har hatt det likedan i mange år uten at legene har klart å finne ut hva som var galt. Har vært testet for "alt" føles det som, og ingenting har gitt utslag. Så fikk jenta mi konstatert melkeallergi for 6 mnd siden, og jeg kuttet ut all melk i kosten hennes og min (det var enklere å bare lage en middag f.eks). Etter det er jeg blitt myyye bedre. Nå merker jeg det godt hvis jeg får i meg melkeprodukter, magen begynner å krangle, og jeg kan sitte på do "hele dagen". Men det er som Minerva sier, jeg får ikke reaksjonen med en gang, den kommer ved neste måltid, eller dagen etterpå.
Jeg vet ikke hva du har prøvd av det å utelukke matvarer, men jeg ville prøvd å kutte helt ut melk og gluten i 4 uker, for så å prøve spise det igjen i små mengder (ikke begge deler samtidig), og se hva som skjer. Man kan ha intoleranse/allergi for både gluten og melk uten at det viser på prøver.
Ønsker deg iallefall god bedring, og så håper jeg du finner ut av hva det er! Vet hvor grusomt det er å ha det sånn.
Jeg vet ikke hva du har prøvd av det å utelukke matvarer, men jeg ville prøvd å kutte helt ut melk og gluten i 4 uker, for så å prøve spise det igjen i små mengder (ikke begge deler samtidig), og se hva som skjer. Man kan ha intoleranse/allergi for både gluten og melk uten at det viser på prøver.
Ønsker deg iallefall god bedring, og så håper jeg du finner ut av hva det er! Vet hvor grusomt det er å ha det sånn.