.

Jeg har Nokia x3.
Er veldig fornøyd. 
Er touch-screen og tastatur. 
Sånn at jeg klarer å skrive meldinger:)

experia neo er jeg fornøyd med, nå har jeg vel den nyeaste experian tror jeg.. den er litt større enn neo, men veldig fornøyd :D

Dollface skrev:
samsung galaxy s2, superfornøyd! Angrer ikke på det kjøpet :)

Jeg å!

Noten er stoooor bare så du veit. Du burde dra å kjenne på dem i en butikk

Dollface skrev:
samsung galaxy s2, superfornøyd! Angrer ikke på det kjøpet :)

Nnem skrev:
Jeg har Iphone 4 og er veldig fornøyd med den :)

Jeg har en Nokia E72:

Har lyst på en smarttelefon, men så er jeg litt i mot å bruke så mye penger på ny telefon når jeg har en som fungerer helt fint.

Har Sony Ericsson Xperia. Liker den IKKE. Ikke pokker om jeg klarer å installere mms (noe som burde vært en enkel sak, men neida) og er bare generelt BLÆH på Timescape-greia.

Samsung Galaxy S2. Kjempe fornøyd! Den mobilen jeg har vært mest fornøyd med og jeg har hatt mange! 

Rødtoppen Hissig skrev:
iPhone 4 - True love 

Jeg har en HTC Desire Z.
HTC Desire serien er en veldig bra telefon serie. Jeg valgte Z versonen siden den har tastatur. Er veldig fornøyd.
Dersom jeg skulle ha hatt ny i dag, ville jeg nok stått mellom den jeg har og Samsung Galaxy S II

iPhone 4s <3

Samsung Galaxy SII

Jeg er nesten overrasket over at det virker som det er flere som liker samsung enn Iphone. Har lurt på den også, men den er enda dyrere og syns jo de jeg har sett på er dyre nok. + at ihvertfall tidligere har Iphone sitt kamera vært ganske dårlig, men tror den er bedre på 4S egentlig...
Jeg liker egentlig ikke å bruke for mye penger på tlf, men samtidig elsker jeg alle små duppeditter og ting med telefonen.
hehe tenker litt høyt her inne jeg...

Back
Topp