B
Byebye
Guest
poff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har snakket med helsestasjon. HS har tilbydt meg et kommunikasjonskurs, dette er noe jeg har fått tilbud om før og, men har ikke fått deltatt på det fordi det kurset som går nå er fullt. Jeg har vært på ekstra timer på helsestasjon og oppfølging på familiehuset fordi gutten min er en håndfull (veldig aktiv).Legokloss skrev:
Det fantes et annet tiltak og som helsestasjon kunne henvise til, men det er bare for barn fra 3år for de utreder ikke barn under 3 år...
Jeg synes det hørtes drastisk ut...Fru H skrev:
Om han har fått dren for en liten stund siden kan det jo ta en stund før han får tatt igjen det han eventuelt har gått slipp av pga dårlig hørsel..
Og veldig mange små barn leker ikke "med" andre barn, men ved siden av, til de er ganske store, og om han i tillegg har hørt dårlig er det kanskje ikke så rart at han sitter endel for seg selv og konsentrerer seg om det.
Nei, jeg synes det høres helt feil ut at han skal flyttes...
At han må i barnehage for barn med spesielle behov høres litt merkelig ut synes jeg, men det kan være at de mener en kommunal barnehage som er forsterket? Kan også være at de i barnehagen ikke føler de har nok kompetanse til å dølge opp gutten din? Når det er sagt er nok gutten din litt for liten enda til å ta stilling til om han har spesielle behov, alle barn utvikler seg i ulikt tempo. Jeg har en sønn som er forsinket både motorisk og språklig, og han skal begynne i en helt vanlig privat barnehage. Er selv pedagog og synes kanskje det er litt drastisk å komme med slike uttalelser uten å ha diskutert det med foreldre og fagfolk i forkant, men, men.Mamadoc skrev: