.

Foxy84

Gift med forumet
.

Kan du ikke finne et par interessante fag, og ta de? :)

Ja, man mister plassen og retten til å gå opp til eksamen dersom man ikke gjennomfører obligatorisk undervisning/innlevering. 
En annen ting er jo at det dere tenker på å gjøre faktisk går under kategorien trygdesvindel.. 

Jeg ville nok tatt noen enkle innføringsemner, sånn at du kan ta de studiepoengene :)

Tror ikke dette er trygdesvindel, hun må jo tross alt betale tilbake alle pengene som kommer fra lånekassen..

cdsc

Jeg personlig syns nå det er litt på kanten... Om du søker studielån, må du betale tilbake alt om du avslutter studier. 

vet, derfor jeg vil høre, jeg driver å ser etter fag som kan ta...hadde jo vært fint å kunne ta opp noe annet så jeg kan ha dette i tillegg på vitnemålet mitt

men jeg bare lurer om jeg ikke skulle klare å være på skolen pga den lille, da vi ikke har så mange å passe han.

Men som sagt....dette er derfor jeg spør dere...jeg vil bare vite hva dere synes...jeg synes heller ikke dette er opptimalt..men mannen min vil at jeg skal tenkte på det.

Hva jeg tenker? At du burde ha tenkt på dette før du ble gravid.. og at det er i beste fall jævla dårlig stil og holdning, i verste fall strengt forbudt ved lov. Og unnskyldningen om at NAV legger opp til det er bare så.. haha.

Du er på feil forum med svindler-triksene dine tror jeg, for vi er MANGE her inne som har tapt fem- og sekssifra beløp på å være ærlige og ta ansvar for oss selv i stedet for å forsøke å lure til seg penger.

Jeg har ikke sagt at jeg skal dette, men jeg lurer bare...og jeg har ikke tenkt å svindle noe...og dessverre er det ikke alltid like lett å bli gravid eller planlegge livet.

Jeg kunne tenkt på å ta ett kurs...men lurer på hvordan det er med ting....
Jeg skrev ikke dette for at folk skulle bli sure....så ikke bli sur på meg...jeg bare lurte...men jeg avlsutter dette nå:(

Skjønner. Lykke til uansett hva det blir til :)

Foxy84 skrev:
Jeg har ikke sagt at jeg skal dette, men jeg lurer bare...og jeg har ikke tenkt å svindle noe...og dessverre er det ikke alltid like lett å bli gravid eller planlegge livet.

Jeg kunne tenkt på å ta ett kurs...men lurer på hvordan det er med ting....
Jeg skrev ikke dette for at folk skulle bli sure....så ikke bli sur på meg...jeg bare lurte...men jeg avlsutter dette nå:(

Du kan jo fint melde deg på et årsstudie som er "enkelt" og passer inn med det du evt er utdannet som fra før. Det finnes mange årsstudier som er greie å ta selv om man har et lite barn hjemme, og mange studier som ikke har obligatorisk oppmøte, det blir bare desto mer for deg å gjøre hjemme. Du taper jo uansett ikke på å ha det på CVen :)

Back
Topp