.

Nå har vi Nitro City, og ikke city cross (svingbare hjul fremme), men vi har vært superfornøyd med vår hele tiden! Vi byttet da jenta var ca 5 mnder, men det var IKKE på grunn av størrelsen. Den eneste forskjellen størrelsen gjorde var at vi hadde bedre plass i bagasjerommet. For jenta, og hennes boltreplass hadde det null å si at den var litt smalere enn standarden..

snuppa nå, 1,5 år, og over 90 cm høy koser seg oppi enda om hun får sjansen! (selv om den nå er litt kort i beina..

Vi har City Cross, og er veldig fornøyde. Det er en fin og stødig vogn. Brukte bagen til hun var litt over 6 mnd. Men vi byttet ikke fordi den var for liten, byttet fordi jenta ville opp og se :) Det er en stor og fin bag!

Vi kjøpte Emmaljunga City Cross med City Bag i 2009 til eldste her. Og har vært superfornøyd hele tiden. Han var en stor gutt, som satt selv når han var 6 mnd. og da byttet vi til sportsdelen. Tryggere det når de begynner å sitte. :)

Lillesøster har arvet vognen nå, og hun ligger fremdeles i bagen, er 8 mnd. Litt lita jenta, også har vi Voksi Urban, en voksipose som passer helt perfekt i bagen, så da tar heller ikke den så mye plass. 

Sportsdelen er fantastisk, stor kalesje, har ikke sett sånn kalesje på andre vogner. Romlig sovevogn, storebror på 2.5 passer godt i den fremdeles. 

Ellers er understellet kjempe deilig, kan være litt stivt et par mnd, pga at det er nytt, men blir bare bedre og bedre å trille. Vi elsker vogna, og 4 venninner har kjøpt den etter å ha prøve trillet min.

Vi bor på landet, og vi triller på alt underlag, på stranden fungerer den også. Kurven er stor og fin under, og med noen enkle klikk kan du fjerne den, veldig praktisk om det er håpløst mye snø ute :P

Lett å løfte inn i bil, til og med lille meg synes det er lett :P Enkel å styre med seg på kjøpesenter, og ja den er bare helt super. :D

Hvis du får vinterbarn ville jeg kjøpt Voksi Urban iallefall, da den passer helt supert i bagen. :)

Hvis du vil ha Edge, så ville jeg tatt meg en tur i butikken og prøvetrillet og prøveløftet den inn i bilen, for den er fryktelig tung.. Og den er enda stivere.. :S Minner mer om Simo i vekt. Den tar også stor plass i bilen, og er klumpete å ha med å kjøre hvis du skal trille der det er litt ujevnt, da du må løfte vognen litt. 
Søsteren min hadde den, og solgte den før babyen var 1.5 år, fordi hun orket rett og slett ikke å drasse med den..
I tillegg er det samme kalesje på bag og sportsdel, noe som kan utgjøre fargeforskjell når du skal ta i bruk bagen til en evt. nestemann.. 

Vi har svart bag og svart sportsdel, og synes et er veldig fint. Men mange fine farger på 2012 modellene :D Den med bruke blomster er fin, og capri black synes jeg er stilig. Det har to av mine venninner :D

Lykke til, du blir nok kjempe fornøyd hvis du velger City Cross, har aldri hørt noe negativt om den.

Og et tips, ei jeg vet om har kjøpt Edge bagen på City Cross understellet, fordi hun synes den er penere, men dette var gjort i Sverige, vet ikke om du får det i Norge.

Veldig fornøyd her, syns den er stødig og god, samtidig som den er lett. Syns bagen var stor nok, men her brukte vi den bare i 5 måneder. Hun hadde fortsatt god plass i bagen selv med vognposen, men hun ville opp og se mer, så vi byttet til sportsvogndelen. Selv om hun lå nede så hun litt mer ut og var mer fornøyd med å ligge. Vi har den i beige og er veldig fornøyd, gleder meg til å finne den frem igjen til lillesøster som er ventet i juni!

Er fornøyd, eneste jeg har å utsette på den er at den kan være litt vanskelig å manøvrere i byen og opp trapper, rundt hjørner etc. men nå har jeg aldri prøvd noen andre vogner, så det kan hende de er enda vanskeligere å manøvrere. 

Hva gjelder vinterføre så synes jeg den har fungert helt ok, men nå bor jeg i sentrum av Oslo så jeg har ikke brukt den så mye på vinterføre.

Citybagen synes jeg ikke er for liten, jenta mi blir 7 måneder nå og får fortsatt plass, og hun er ikke spesielt liten av seg. Nå sitter hun selv, så vi skal derfor bytte til sportsdelen til helgen. (Har ventet så pass lenge med å bytte til sportsdelen fordi det ble anbefalt på helsestasjonen å vente til hun satt stødig selv, og det har hun gjort i noen uker nå).

Har vognen i svart, og er veldig fornøyd med det. 

Spireliten skrev:
Vi har City Cross, og er veldig fornøyde. Det er en fin og stødig vogn. Brukte bagen til hun var litt over 6 mnd. Men vi byttet ikke fordi den var for liten, byttet fordi jenta ville opp og se :) Det er en stor og fin bag!

Enig :) Superfornøyd med vognen, og det var snørekord og iskaldt den første vinteren vi brukte den. No problemo! Valgte voksi urban posen fordi den passer veldig godt i bagen. Vi valgte fargen dark grey, og den har fine søte sauer på innsiden av kalesjen. tenkte at da kan barnet ligge å telle sauer slik at han sovner......

Tusen takk for svar jenter!
Da har jeg bestemt meg for city cross med city bag. Har vært så usikker, men er endelig helt sikker :-) Flott å høre ingen opplever bagen som liten. Gleder meg til å bestille i morgen! Vanskelig å velge farge, er jo så mange flotte farger. Trorr det blir grå city bag, og grå eller svart sportsdel :-D

gutt09jente11 skrev:
Og et tips, ei jeg vet om har kjøpt Edge bagen på City Cross understellet, fordi hun synes den er penere, men dette var gjort i Sverige, vet ikke om du får det i Norge.

Det gjorde vi. Funket superbra!! Fikk litt større bag, men allikevel det fantastiske city cross understellet. Må ellers bare signere alt du har skrevet. Helt enig, elsker den vogna! Aller mest elsker jeg at den er så lett og enkel å slå sammen.

Elsker den. bytta før den ble for liten iallefall, minien ville opp å sitte når han var 5,5mnd så når han bynnte å dra seg opp i bagen så bytta vi til sportsdelen så jeg kunne spenne han fast ;)  prøvde den igjen når han var nesten året, og den var enda ikke for liten :) 

Back
Topp