Vi kjøpte Emmaljunga City Cross med City Bag i 2009 til eldste her. Og har vært superfornøyd hele tiden. Han var en stor gutt, som satt selv når han var 6 mnd. og da byttet vi til sportsdelen. Tryggere det når de begynner å sitte. :)
Lillesøster har arvet vognen nå, og hun ligger fremdeles i bagen, er 8 mnd. Litt lita jenta, også har vi Voksi Urban, en voksipose som passer helt perfekt i bagen, så da tar heller ikke den så mye plass.
Sportsdelen er fantastisk, stor kalesje, har ikke sett sånn kalesje på andre vogner. Romlig sovevogn, storebror på 2.5 passer godt i den fremdeles.
Ellers er understellet kjempe deilig, kan være litt stivt et par mnd, pga at det er nytt, men blir bare bedre og bedre å trille. Vi elsker vogna, og 4 venninner har kjøpt den etter å ha prøve trillet min.
Vi bor på landet, og vi triller på alt underlag, på stranden fungerer den også. Kurven er stor og fin under, og med noen enkle klikk kan du fjerne den, veldig praktisk om det er håpløst mye snø ute :P
Lett å løfte inn i bil, til og med lille meg synes det er lett :P Enkel å styre med seg på kjøpesenter, og ja den er bare helt super. :D
Hvis du får vinterbarn ville jeg kjøpt Voksi Urban iallefall, da den passer helt supert i bagen. :)
Hvis du vil ha Edge, så ville jeg tatt meg en tur i butikken og prøvetrillet og prøveløftet den inn i bilen, for den er fryktelig tung.. Og den er enda stivere.. :S Minner mer om Simo i vekt. Den tar også stor plass i bilen, og er klumpete å ha med å kjøre hvis du skal trille der det er litt ujevnt, da du må løfte vognen litt.
Søsteren min hadde den, og solgte den før babyen var 1.5 år, fordi hun orket rett og slett ikke å drasse med den..
I tillegg er det samme kalesje på bag og sportsdel, noe som kan utgjøre fargeforskjell når du skal ta i bruk bagen til en evt. nestemann..
Vi har svart bag og svart sportsdel, og synes et er veldig fint. Men mange fine farger på 2012 modellene :D Den med bruke blomster er fin, og capri black synes jeg er stilig. Det har to av mine venninner :D
Lykke til, du blir nok kjempe fornøyd hvis du velger City Cross, har aldri hørt noe negativt om den.
Og et tips, ei jeg vet om har kjøpt Edge bagen på City Cross understellet, fordi hun synes den er penere, men dette var gjort i Sverige, vet ikke om du får det i Norge.