.

kanskje syklusen din er litt i ubalanse.. bruker ikke slå ut feil, men ta en til så ser du.:) så er det bare og ha sex så kanskje det blir en spire:)
 
hopp i høyet :D
 
Men kan jeg ha el uten å hatt mens? Skulle hatt mens på søndag 19. Feb, men ennå ikke dukket opp..
 
Enten har du forsinket el, eller så er du gravid;) En av to, uansett en grunn til å feire i senga :P
 


Skytten84 skrev:
Enten har du forsinket el, eller så er du gravid;) En av to, uansett en grunn til å feire i senga :P


Helt enig!
 
Har du testet positivt da?
Jeg fikk knallpositiv EL-test på IKM, så kan skrive under på at de slår ut ved graviditet. Men veldig rart at g-testen er negativ i så fall, dersom du er gravid. Da slår jeg heller et slag for at det er eggløsning :)
 
Jeg blir så forvirret av denne testinga..på kroppen kjennes det ut som at noe er på gang men.. Hoppe i høyet i håp om at spiren kommer, DET skal vi;-)
 


2barns mor skrev:
hopp i høyet :D



 
Jeg sier som di andre, hopp i høyet. Bare for å være på den sikre siden at ikke en eggløsning går forbi deg. Så kan du evnt teste igjen om noen dager. Om testen ikke blir positiv da, er det  sjangs for at den er det neste IKM :-)
 Have fun
 
Ser visst at denne tråden er noen dager gammel..:-P
har du testet igjen?
 
Back
Topp