.

Forstår godt frustrasjonen din! Men så lenge du e så langt øve mens, så e jo sjangsene store for at du har en spire i magen! Husk det kan gå mange dager fra egget blir befruktet til det fester seg, og det kan faktisk også gå litt i dvale har eg hørt. Det kan var grunn t at du ikkje har høgt nok hcg t at d vise på test..

Krysser fingrene for deg og håper det vil vise en positiv test sjå deg snart!!
 


Villblitil2 skrev:
Blæh.. nå er jeg lei av å ikke vite hva som skjer med kroppen min... Har enda ikke får TR på besøk og tok en test i dag som var neg. Første dag i siste mens var 22. januar og har sykluser på 28 dager. Hender seg den er på 30. Aldri opplevd at TR har vært forsinket før..
Jeg er utrolig oppblåst og Treeeeeeeeeg i magen for tiden.. Samt trett og svimmel.. Fikk ikke time til legen før til uken.. :/

Det er så koselig å se dere som har vært på UL og har fått hilse på det lille nurket som ligger i magen :) Ønsker dere alle masse lykke til! Selv skal jeg grave meg ned en stund tror jeg :P Blir jo tullete av all denne ventinga!



jeg har det på samme måten- litt odt å se at jeg ikke er alene. Jeg fikk en svak trek på en cb test for en uke siden, den dukket opp etter 7 min. Da jeg tok test morgenen etter for kontroll- var den neg. En neg til sist tirsdag, planlegger en test i morgen tidlig. Har de samme symptomene pluss noen andre....
 
litt vanskelig å si. Jeg tok testen fordi jeg mistenkte at noe var i gjerde. Da jeg fikk pos test tok jeg ut p-ringen ( ikke planlagt som du forstår) da burde jeg jo hatt mensen nå, da tok den ut forrige fredag. Har hatt en liten blødning bare. Men jeg er super forvirret. Og hvis det var en falsk pos test så må jeg få sjekket hodet mitt for jeg er super plaget med metall lukt/smak og menssmerter og mye annet. Hva med deg hvor mange dager over er du nå?
 
Oi! Jeg gikk på P-ring tidligere, og fikk mensen etter 2 dager da jeg tok den ut.. Så det vil si at du er en uke på overtid? Har du bestilt time til legen for en sjekk? Er så redd for hvilke undersøkelser som vil bli gjort...ANGST! ;o

IKM 19. feb hvis normal syklus 28 dager, eller 21. feb hvis 30 dager syklus.. så det vil si 4-6 dager på overtid... Har kjent "smerter" i magen type svie, oppblåst, strekk/tøying.. og på kveldene blir jeg helt forferdelig kvalm :( Så NOE må det jo være?!
Selv har jeg ikke metall smak i munnen, men lukter metall..:p

Bra at du er her! godt å snakke med noen som er i samme situasjon NÅ..
 
Jeg ble også litt glad da jeg leste teksten din- ikke at jeg ønsker dette for deg- men det er godt å dele det med noen! Kan vi jenter bli inbilt gravide slik som hunder? Kanske det i såfall er det jeg er!?!? Beynner å lure. Det føles til tider som om melka "kommer", det er en type spreng jeg aldri har hatt utenom svangerskap og amming. Jeg tar lett til tårer- jeg gråt til et tv show i stad! Metall lukt, det eneste er at kaffe ikke er avskrekkende-det har det alltid vært... Jeg har to ganger måtte stoppe bilen på vei til jobb fordi jeg virkelig har holdt på å sovne.... Hva merker du best?
 
Ikke sant! Det er alltid godt å ha noen å snakke med som er i samme situasjon..da blir man tryggere og tankene roer seg litt :)

Åååå! Det lurer jeg også på!! Håper viiirkelig ikke magene våre skyter i været med 0 innhold.... for en skuffelse!

Trett, sulten HELE tiden, oppblåst, tisser mye, kjenner noe hardt nederst i magen og opp mot høyre side, sterkere lukter, lite energi, tar ikke til tårene, men får fortere klump i halsen, stikkinger og svie i magen og kvalme på dagtid og kveldene(ikke morgen)...
Det er de tegnene jeg har kjent på..
 
Back
Topp