.

Jeg tok 2 negative tester før den tredje viste positivt, den siste ble tatt en uke og 2 dager etter forventet mens. Legen forklarte at testene kan vise negativt frem til det har festet seg og at det nok var derfor.. Men prøv å ta det med ro og vent noen dager/ en uke og om det ennå viser negativt ta kontakt med legen din.

Jeg var veldig urolig, ettersom testene viste negativ og tenkte om det kanskje var noe galt med meg hvis jeg ikke var gravid.. Slike tanker fører med seg stress og av stress blir man bare enda dårligere..

Håper det går bra og at du får utfallet du ønsker ;)
 

Vent og test igjen ;) 10% får ikke positiv test på IKM selv om de er gravide.

Jeg for min del er en uke på overtid, og om jeg er gravid, så måtte jeg blitt det forrige syklus, noe jeg har hatt en mistanke om også. Men jeg testa meg en uke etter IKM forrige mnd, den var negativ (A1-test). Testa meg pga en brunlig utflod i 6 dager før IKM... Vet enda ikke om jeg er gravid, men skal til legen over helga. 

Krysser fingrer for at du er gravid :):):)

 
Kjedelig å vente.. Når jeg testet positivt med storebror var det såvidt en strek. Nesten bare jeg som så det, å måtte peke hvor den var, for sambo så den ikke:-P en uke senere var den nesten like svak, men litt mer synlig. Denne gang jeg testet, var testen (strinmel) positiv med en gang den ble dyppet å nesten sterkere enn kontrollstreken xP å på CB viste den 3+ ( som vil si 5 uker på vei) men mensterminen var ikke så langt en gang. Så tror det er forskjellig stigning i hcg fra svangerskap til svangerskap:-) så kanskje om du venter et par dager, så teste igjen. Kanskje den er positiv da, om ikke tante er kommet til den tid. Lykke til:-D
 
Jeg testet negativt på ikm, og hadde svak positiv test på morgen urin fire dager etter ikm.

Du må nok bare vente, og teste innimellom.
 
Hvis ikke TR har kommet innen i morgentidlig, skal jeg teste igjen å se :) Med førstemann testet jeg ikke før en uke etter IKM, da jeg ikke visste at jeg var gravid.. Så hvis den ikke er positiv innen en uke bli jeg nok å ta turen til legen min.

Igjen, tusen takk for at dere deler deres erfaringer! Det hjelper mye
 


Villblitil2 skrev:
Hva skjer? Testene er stadig negative, men mensen uteblir.. Hadde IKM på søndag.. TR har alltid kommet til rett tid og vanligvis på morgenen.. Har ikke sett noe til "henne" enda og jeg er veldig uvel på dagene.. Hva tror dere?



Det kan jo kanskje virke som om du er gravid, hvilke tester bruker du?Kjøp en på apoteket eller ta en hos legen. Håper du har en spire i magen, lykke til :D
 

Spent på hvordan det går med deg jeg...;)

TR eller???

 
Spent...... Hvordan går det????
 
Har ikke sett noe til TR enda heller.... :p Og det var utrolig slitsomt på jobb i dag..kvalm og oppblåst mage..! :/ Huff, jeg kommer til å bli såååå skuffet hvis TR kommer snikende i dagene som kommer! Det går så mange tanker i hodet mitt for tiden, og jeg som er så utålmodig... :p
 
Back
Topp