.



Skytten84 skrev:
Når har du IKM a? :)



Håpe du er gravid :) lykke til :)
 
Det er vanskelig å si.... Vi har prøvd en god stund før vi lyktes, og det var mange mnd jeg trodde jeg var gravid, og da ble det en stooor skuff da TR kom.
Men - da jeg virkelig ble gravid, visste jeg det 4 dager før jeg skulle ha mens. Det var helt annerledes i kroppen enn jeg hadde opplevd før. Kan ikke beskrive det, men jeg bare visste det. Hadde ikke menssmerter, men en slags riving i magen hele tiden, også føltes det som om jeg var støl i magemusklene. Og jeg testet positivt allerede 4 dager før  mens ;)

Lykke til
 
Har IKM nå på søndag... Har bestilt tester som kommer før helga så da skal det testes.. Har en sønn i fra før også på snart 2 år, har hørt det er lettere å bli gravid 2. gang?
 


Villblitil2 skrev:
Har IKM nå på søndag... Har bestilt tester som kommer før helga så da skal det testes.. Har en sønn i fra før også på snart 2 år, har hørt det er lettere å bli gravid 2. gang?


Det er forskjellig fra person til person. Jeg for min del har blitt gravid med det samme 5 ganger med mine, mens en venninne sliter nå veldig på tredje året med andremann, og har fortsatt ikke lykkes. En er forskjellig. 

Uansett; jeg ønsker deg lykke til med testing og håper du får resultatet dere ønsker. Om ikke den er positiv nå, håper jeg da det ikke er lenge til spiren sitter for dere! :)
 
Sant så sant :)
Fort at jeg bare innbiller meg at kroppen er annerledes, når jeg ønsker så sterkt å bli gravid.. :b Krysser fingre og tær for positiv test! Blir så utolmodig av å vente på at testene skal komme i posten og! gaaah! :b
 
Back
Topp