Blør enda jeg, i dag med masse blodig slim :( Dette er ikke kjekt og VELDIG nervepirrende..! Skulle ønske det kunne gitt seg, bruker bind nå :( Håper den lille klorer seg fast :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mammz87 skrev:
Å nei å nei så trist. KLOR DEG FAST LILLE SPIREbaby2 skrev:
Trøsteklem fra meg
Krysser alt jeg har!!
ring legen du, det er mange ting de kan hjelpe med, selv om de ikke kan stoppe en evnt SA om det er det som har begynt...Lollitupp skrev:
men de kan gi deg en sykmelding noen dager, så du får slappet av og tatt vare på deg selv. de kan også lete etter hjertelyd med doppler, evnt ringe gynekologisk poliklinikk på ditt sykehus, så du får kommet inn på en kontroll dit. der sjekker de for rifter etc i skjeden, sjekker livmorhalsen og tappen for begynnende åpning og tar en UL for å se om den lille lever.
jeg opplevde det som veldig behagelig å komme ut på gyn, der tok både sykepleier og lege seg tid til å snakke med meg og høre på mine bekymringer. som du sier er det ikke alltid lett å få empati hjemmefra, dessverre.
krysser fingrene for deg, og sender en god klem din vei!
jeg hadde kraftige kramper i magen 8 dager før jeg fikk en skikkelig kraftig blødning. så jeg trodde på en måte det var en sammenheng der...Lollitupp skrev:
ringte legevakten, og fikk komme et par timer etterpå, de satt opp time. legen sjekket blodtrykk og snakket med meg om hvordan forløpet hadde vært. så sa jeg at jeg gjerne ville ha en UL for å sjekke om alt så fint. hun ville undersøke magen min litt før hun ringte gyn.pol.
hjertelyden fant hun med doppler, var da 8+4. jevne, gode slag med en rytme på 160/min.
dette var en fredags kveld. mandag fikk jeg time til UL. der fant de en spire på 20,7 mm som sparket og så frisk og fin ut i henhold til str og hvor langt jeg er på vei.
blødninigen har fortsatt, men er så svak at jeg kun får rosa på papiret, og slik har det vært siden mandagen etter UL.
snakket med gyn.pol igjen i går, og de mente jeg fortsatt kunne ta det med ro, selv om blødningen i og for seg fortsatt pågår, så er den liten, livmorhalsen var lukket og alt sto bra til, så skal noe til at det forandrer seg, visst nok
kan nevne at jeg har vært sykmeldt siden jeg var hos legevakta, legen på sykehuset sykmeldte meg videre og slutter jeg ikke å blø, så vil den bli ytterligere forlenget...
uff kjære deg :( føler så med deg, de ter ikke alltid like lett å få sympati når man er gravid, spessielt tidlig i graviditeten synes jeg.vevina skrev:
du kan jo kanskje ringe legen på mandag og høre om å få en tidlig ul, eventuelt ringe legevakten å høre hva de siser, om de har mulighet der til å gi deg en ul så du slipper å tenke så på det.
har så lyst til å gi deg en kjempe stor klem, men det får bli en virituell en i stede.. *klem*
Hvordan har du det i dag? Blør du fortsatt?
Tenker på deg...
baby2 skrev:Hvordan har du det i dag? Blør du fortsatt?
Tenker på deg...