15 uker

mamma til to

Forelsket i forumet
Er 15 uker idag har kjent masse liv ei uke nå kjente liv første gang med den forje i uke 14 er 3 gangs gravid er en herlig følelse gled dere alle sammen:)
 
Så gøy!! 16+3 i dag men er første... Gleder meg masse til å virkelig kjenne det er noen der inne :)
 
Det er kjempeherlig! Har kjent siden 14+2 selv og kjenner hver dag nå for tiden :) er andregangs.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Er 15 uker idag har kjent masse liv ei uke nå kjente liv første gang med den forje i uke 14 er 3 gangs gravid er en herlig følelse gled dere alle sammen:)

Jeg er førstegangsfødende og kjente bevegelse i uke 13+4 :happy093
I går, 15+2 kjente samboeren min skatten vår.

det er en hærlig følelse. kan nesten ikke vente til november
 
Jeg er førstegangs og kjente bevegelse for første gang for en uke siden og har kjent d hver dag etter det (15 uker i dag).
Trodde først ikke det gikk an,men en jordmor veninne av meg sa at hvis man var slank så kunne man kjenne det tidlig. Noen andre ? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har fortsatt ikke kjent noe.. :-( er 16+2 og andregangs.. er også ganske slank

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Så gøy!

Jeg var 15+0 igår og kjente også knøttet for første gang. Kjente på dagen men tenkte at jeg bare innbilte meg det,men så kjente jeg det flere ganger utover kvelden. Og når jeg lå på sofaen på natten så kjente jeg det klart og tydelig, da var det ingen tvil. Kjente det i uke 15 forrige gang også. Da jeg gikk gravid med eldste kjente jeg det ikke før uke 20.
 
Jeg er førstegangs og kjente bevegelse for første gang for en uke siden og har kjent d hver dag etter det (15 uker i dag).
Trodde først ikke det gikk an,men en jordmor veninne av meg sa at hvis man var slank så kunne man kjenne det tidlig. Noen andre ? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Trenger ikke være slank engang. Kjenner liv daglig og kjente liv for første gang for over en uke siden. Mitt andre barn. 13+5 i dag.
 
Back
Topp