15 uker i dag!!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Herlighet som tiden flyr unna!! Har begynt å få ett par dager innimellom som formen er litt bedre, men fortsatt mye kvalm.. Er redd jeg blir en av de få som er i dårlig form hele svangerskapet!! Men nå er det straks klart for ul nr4 til torsdag, og snart klart for oul 3/11:) mye som skjer fremover så det går fort! Også har magen blitt så stor at det er mange som nå tørr å spørre om jeg er gravid ;) vi har ikke gått ut med det på fb, så ikke så mange som vet om det ;)

:) 13+1
Formen min er også bedre, men fortsatt en del kvalm og er tom for energi. Bra at det er en fantastisk premie til slutt. Det gjør det verd det. Men jeg skal innrømme at jeg er ganske lei av å ikke fungere ordentlig...
Jeg ul. nr 3 i morgen. Spennende....
Gratulerer med 15 uker. Håper formen fortsetter å bli bedre.....

:) 13+1
Formen min er også bedre, men fortsatt en del kvalm og er tom for energi. Bra at det er en fantastisk premie til slutt. Det gjør det verd det. Men jeg skal innrømme at jeg er ganske lei av å ikke fungere ordentlig...
Jeg ul. nr 3 i morgen. Spennende....
Gratulerer med 15 uker. Håper formen fortsetter å bli bedre.....
Jeg er også 13+1 i dag, og formen er mistenkelig lik din ;) Kjempe lei av å ikke føle meg som meg selv, men heller en sliten og kvalm utgave :( Vi får håpe det går over snart!!

Er i uke 17 nå. Veldig opp og ned, men er så sliten av alt som skjer rundt meg, tror ikke jeg kan skylde på graviditeten. Oul på torsdag!!! Jeiii!

Weee, jeg er 16 uker idag! :D Det har vært en liten milepæl for meg, vet ikke helt hvorfor, da. :P Fire uker til halvveis! To og en halv uke til oul! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også 15 uker i dag :) Formen min er veldig bra og vært det i snart 4 uker! Magen har blitt større, men ingen som ser det i jobbklærne :p Skal til jm neste uke, så venter på at uka skal gå fort ;) Lykke til dere som skal på UL denne uka :)

Er også 15 uker i dag :D Formen er kjempefin, og har vel stort sett vært det hele tiden bortsett fra kvalme og spying i uke 6-8, men det er jo ingenting i forhold til mange andre. Får håpe kvalmen din gir seg snart! :)

Gratulerer med 15 uker :)
Her er jeg 14 uker på vei og formen er lik som alltid! Men medesiner fungerer da :)

Back
Topp