15 uker i dag :D

15+4 i dag og skal ikke på ul før 19+1. Føles som en evighet til akkurat nå :p Samtidig gleder jeg meg sånn til jeg kan begnne med julebaksten og pynte til jul. Desember kan ikke komme fort nok! ;)

Men da er det jo ikke så lenge igjen for noen av oss! Selv skal jeg om tre uker:) Gleder meg også så mye til juletiden og forberedelser!! Har man ikke gått opp i vekt enda er jeg redd desember vil gjøre noe med det!:O ;)

Er akkurat 18 uker når jeg skal på oul 22.desember. Lenge igjen å vente for min del.

Har OUL på nyåret jeg.. så ei eeeeeevighet igjen. Er rett over 19 uker da.

Heldigvis skal jeg på 2 titter før den tid [emoji177] nå på mandag og 12. Desember.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Er 19+1 når jeg skal på oul. Er 16+3 i dag da ;) Hadde oul da jeg var 17+0 med første, så kunne jo teknisk sett fått oul i neste uke hvis jeg hadde vært like heldig denne gangen :/

Er 13 uker i dag :)
Har ikke fått time til OUL enda, venter spent på at den skal komme i posten. Kommer nok en av dagene nå :D

Ganske deilig å tenke på egentli men dettan e perioden hvor man føle seg som best, de plagsomme symptomene er for de fleste borte, man kan enda ligge på rygg på natten og i hvertfall halvveis på magen, man kan enda se føtterne sine, og det er plass på fanget til de andre barna, iallefall 1 mnd tid enda, for min del er jeg ikke så oppfarende som jeg var tidligere men gråter lett da. Nei i skrivende stund er det vel bare å komme seg til byen for julehandel mens man enda orker å gå :)

Skal på OUL 27 november:) er da 18+1 uke på vei :)

Har OUL 9 desember, er da 19+0 på vei.

Er 13+2 idag . Er litt over 18 når jeg skal på oul

Back
Topp