15 uker <3

Snartmammatil3små

Andre møte med forumet
Tiden flyr, men likevel går den ikke fort nok!! Idag er jeg 15 uker og er rart og tenke på hvor fort det egentlig har gått, likevel er jeg så utålmodig etter å kjenne liv siden jeg går døgnet rundt bekymret for at noe skal være galt, har lest at så mange har vært på tidlig ul osv. Kan nesten ikke vente til jeg skal til o.ul i slutten av mnd, krysser fingre og tær for at alt ser bra ut og at jeg får vite kjønn ;D 

Ohhh...15 uker? wow! Gratulerer :) hvordan er formen? har du fått mage?? Har du ikke vært på noe tidlig ultralyd i det hele tatt? Imponert! hehe.. blir nok stas på den ordinære da ja :) Synes dagene og ukene har gått ganske fort fra uke 10 jeg da... er 12+3 nå:)

Gratulerer med 15 uker. Det er jeg også i dag. :)
Syns det er leeeenge å vente til ord.ul, jeg.. Selv om tida til nå egentlig har gått ganske fort. :)

Formen har bedret seg mye, nå er det "eneste" hodepine, svimmelhet og ekstrem trøtthet :) Magen har begynt å komme, de gamle buksene mine har jeg måtte lagt bort :)

Gratulerer så mye med 15 uker, det er jeg også i dag! Kjempe stas:) Kjenner litt liv, men ikke så mye forløpig, men det kommer nok plutselig skal du se:) Blir spennende med ord.ul :):)

Gratulerer :) Du skal nok se at alt er helt som det skal :) Men skjønner hva du mener, er 14 uker idag og lengter etter å kjenne spark! Er en herlig følelse!! :)
Lykke til videre :)

Back
Topp