15 mnd kor roll

KineLee

Forumet er livet
Julibarna2014
flere som har vært på det?

Her var lille 12,6 og 83 cm. Helt snålt å tenke på at han veide 11.3 på 6 mnd kontrollen :p For aller første gang har han flatet litt ut på kurven. Noe som egnentlig var bra sa hs :p
 
12,3 kg og 82 cm. :)
Dakal gullet mitt skrek så sårt da sprøyten ble satt, men alt var glemt da han fikk smoothien jeg hadde satt fram. Helsesøster var visst vant til at ungene ikke ville ha noe med henne å gjøre etter vaksinen, men min er storsinnet og tilgav henne. ;)
 
12,3 kg og 82 cm. :)
Dakal gullet mitt skrek så sårt da sprøyten ble satt, men alt var glemt da han fikk smoothien jeg hadde satt fram. Helsesøster var visst vant til at ungene ikke ville ha noe med henne å gjøre etter vaksinen, men min er storsinnet og tilgav henne. ;)
Skal ta vaksinen neste uke her. Han hadde feber på natta i helgen. Så ville ikke ta sjansen tilfelle noe brøt ut.
 
Skal ta vaksinen neste uke her. Han hadde feber på natta i helgen. Så ville ikke ta sjansen tilfelle noe brøt ut.
Ser den, så lenge den blir tatt er det jo strengt tatt ikke så farlig når den tas.
 
12,3 kg og 82 cm. :)
Dakal gullet mitt skrek så sårt da sprøyten ble satt, men alt var glemt da han fikk smoothien jeg hadde satt fram. Helsesøster var visst vant til at ungene ikke ville ha noe med henne å gjøre etter vaksinen, men min er storsinnet og tilgav henne. ;)
Da har vi også tatt vaksine. E satt å sp på armen sin idet hu stakk. Han trakk ikke en mine :D Flinke gutten min. Totalt overrasket :p
 
Han hadde forøvrig lagt på seg 400 gram på en uke og veier nå 13 kg...:eek:
 
Da har vi også tatt vaksine. E satt å sp på armen sin idet hu stakk. Han trakk ikke en mine :D Flinke gutten min. Totalt overrasket :p
Oi, tøffing. :)
 
Då bra :) . De e bra nær de spiser å legger på seg. har selv en av hver nær det gjeller mat.
Veldig deilig. Han har alltid hatt god appetitt da. Bare før 10-11 mnd var det pupp som var favoritt ;) hva rr målene til snuppa din nå da?
 
Veldig deilig. Han har alltid hatt god appetitt da. Bare før 10-11 mnd var det pupp som var favoritt ;) hva rr målene til snuppa din nå da?
Nå har hon vart syk en hel del men hon var 14.2 kg længden huskar eg ej :)
 
Ikke vokst sp mye på en hos sund din heller da :)
Nei før me var på ferien i 1 Mnd Pga allt før varmt så spiste hon veldigt lite + så blev hon magesyk nær me kom hjem så hon hade ikkje lagt på seg noet på 2 Mnd.
 
Nei før me var på ferien i 1 Mnd Pga allt før varmt så spiste hon veldigt lite + så blev hon magesyk nær me kom hjem så hon hade ikkje lagt på seg noet på 2 Mnd.
Det er i sånne periode man et glad man har en liten tjukkas. Her har matlysten dårlig når forkjøla også. Da går det i bare pupp omtrent. Men tar det igjen når han er frisk. Spiser som en hest. Ene dagen i bhg hadde han sittet og spist i over 1 tine :eek: :p
 
Det er i sånne periode man et glad man har en liten tjukkas. Her har matlysten dårlig når forkjøla også. Da går det i bare pupp omtrent. Men tar det igjen når han er frisk. Spiser som en hest. Ene dagen i bhg hadde han sittet og spist i over 1 tine :eek: :p
Wow sa bra :) . Ja idag hæmta mannen gutten på 3 i bhg å de hade gitt beskjed att gutten vår hade spist 3 skiver till lunsj idag:eek::eek:. De var wow før oss.
 
Ett par uker sia vi var på kontroll. Hun var da 10.6 tung og 80 lang. Helsesøster sa at hun kunne få en reaksjon på vaksinen 10-12 dager etter tatt vaksine. I helga har lille da hatt 40 i feber men ved godt mot.. Flere som fikk febersykt barn så lenge etter vaksina?
 
Back
Topp